Ik heb geprobeerd om mijn ps2 via de TV-In van mijn 7800GT te schakelen en via een TV kaart (PCR 150 MCE) echter beide leveren een vertraging op van zo`n 1 a 2 seconden (als in ik druk in een menu naar beneden en het beeld volgt een seconde later) Ik kan hier helaas niets over terug vinden op GOT of op Google, lijkt me dus dat ik of iets verkeerd doe of de verkeerde software gebruik aangezien ik hier meerdere mensen heb gezien die het met succes gedaan hebben (helaas zijn de topics zo`n 4 jaar oud
). Weet iemand wat ik hieraan kan doen / welke software ik het best kan gebruiken (als dit het verkeerde forum is : excuses)
Verwijderd
Dat is normaal.
Hauppauge kaarten zetten het tv signaal om naar een mpeg signaal, en dat duurt eventjes.
Hauppauge kaarten zetten het tv signaal om naar een mpeg signaal, en dat duurt eventjes.
Ja maar het probleem is dat ik dat met m`n TV input v/d 7800GT vid kaart ook heb, er moet toch iets zijn waarmee het wel lukt (als ik anderen iig mag geloven)Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 18:35:
Dat is normaal.
Mpeg decoder wordt alleen gebruikt als je iets wilt op nemen met die decoder dus echt die decoder. Anders staat die chip uit en wordt het waarschijnlijk in RAW of via DirectX trucje naar je CPU toegestuurd...Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 18:35:
Dat is normaal.
Dus zou het aan de software kunnen liggen, heb jij enig idee welke software ik dan het best kan gebruiken?Termi schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 13:53:
[...]
Mpeg decoder wordt alleen gebruikt als je iets wilt op nemen met die decoder dus echt die decoder. Anders staat die chip uit en wordt het waarschijnlijk in RAW of via DirectX trucje naar je CPU toegestuurd...