Toon posts:

Logitech Z-5400 optische met onboard geluidskaart?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan op de Logitech Z-5400 te kopen. (speakerset) Deze set heeft ook een optische uitgang. Ik heb op mijn onboard geluidskaart (MSI) ook een optische uitgang zitten. Ik vroeg me af hoe dit in z'n werk gaat, als ik een optisch kabeltje koop en deze gewoon in de onboard en de set plug, heb ik dan gewoon geluid zoals het bij de analoge stekkertjes ook gaat? Heb ik dan wel geluid bij MP3's etc...???
En op de website van Logitech staat dat er in de doos een ''Draad voor 6-kanaals direct'' zit, wat bedoelen ze hiermee?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2006 15:56 ]

Verwijderd

Dat is 1 snoer met 6 stekkertjes (3,5) met aan elke kant 1 zwarte, 1 groene en 1 oranje stekker. 1 kant van 3 stekkertjes gaan in je pc en 1 kant van 3 stekkertjes gaat naar je bedieningspaneel van je Z-5400 dan heb je analoog 5.1 bruikbaar voor alle soort geluiden beh. digitale geluiden. Gebruik je het optishe kabeltje erbij dan kan je gebruikmaken van digitale geluiden zoals Dolby dig. 5.1 en/of DTS. 5.1 LET WEL OP. je geluidskaart moet het wel ondersteunen. Ik adviseer je het kabelje met de 6 stekkertjes er gewoon op te laten, als het niet in de weg zit.
Succes ermee

Verwijderd

Topicstarter
Oké, dan ga ik hem van de week kopen!