Hello mensen,
Ik heb hem onlangs ook besteld voor 1340 euro 3 jaar pick up and return garantie. Ik krijg hem dinsdag binnen, maar ik lees dus hierboven:
5. Heb er geen extra garantie bij genomen, zit 1 jaar op, en met die garantie wordt je toch genaaid, met een eigen risico van 100 euro ofzo, op scherm, accu enz. I
Beetje dom dat je geen extra garantie heb genomen, tenzij je het zelf allemaal kan oplossen. Maar zo goed ben ik helaas niet
Ik heb 3 jaar garantie dan staat op de site: Standaard garantie Op onderdelen en arbeidstijd (accuuitgezonderd) dus voor de accu niet en ja beeldscherm spreekt voor zich volgens mij. Je kan volgens mij bij bedrijven wel een dode pixel garantie nemen, maar dat is alleen bij levering. Ik zou me wat meer moeten verdiepen in het dode pixel gedoe. Maar het is toch bij een bepaald percentage dat ze er gratis toch wat aan doen ofzo?
Maar in iedere geval bij de garantie die ik heb genomen staat het volgende:
Voordelen
recht op technische ondersteuning per telefoon, fax of on-line gedurende de volledige looptijd van de uitgebreide garantie. (excl. Telefoonkosten)
Voorrang bij reparatieservice.
30% korting op de aanschaf van een reservebatterij voor de geregistreerde computer indien rechtstreeks aangeschaft via Acers klantenservice en betaald via creditcard.
Recht op deelname aan speciale aanbiedingen en promoties bij geautoriseerde verkooppunten.
EERSTE JAAR INCLUSIEF ITW
Uitsluitend voor dekking ongevalschade:
Gratis reparatie van ongevalschade (bij schermbreuk is een bedrag van € 100 plus BTW verschuldigd).
3 JAAR INCLUSIEF – ITW
Heb gister de 5684 wlmib binnen gekregen. een geweldig apparaat. alleen jammer van de Vista editie. Er was in mijn geval allemaal troep op geinstalleerd. ( yahoo toolbar, norton, powerproducer ).
Je kan toch Yahoo Toolbar er toch wel afgooien? Hebben jullie trouwens voor Vista ook de installatie dics meegekregen?
Kijk er in iedere geval naar dinsdag uit. Mijn mening zal ik hier dan plaatsen!
[
Voor 50% gewijzigd door
s.farrelly op 17-02-2007 14:54
]