Elke keer als ik Windows (64 bits versie) opstart, dan verschijnt er een popup Cledd Error SRV #001, weet iemand hoe ik dit weg kan krijgen, zodat ik bijv cubase wel in kan laden.
Nee , het is CLED Error SRV #001, heeft te maken met de Syncro Truemulator , zou moeten gaan werken in de tray, maar elkeer die stomme melding, in de Windows 32 bits versie is het geen probleem,daar doet ie het zoals het moet.
Misschien komt het omdat het geen 64bits versie is die je geinstalleerd hebt?Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 15:30:
Nee , het is CLED Error SRV #001, heeft te maken met de Syncro Truemulator , zou moeten gaan werken in de tray, maar elkeer die stomme melding, in de Windows 32 bits versie is het geen probleem,daar doet ie het zoals het moet.
offtopic:
Er zijn veel Windows versies; welke?
Maar het is dus gerelateerd aan een programma, dus WSS --> Client Software Algemeen. Ik pas trouwens even de topictitel aan, de hele error zegt meer dan alleen het feit dat het een error is
Wat is trouwens een Syncro Truemulator? Google zegt er niets over.
Er zijn veel Windows versies; welke?
Maar het is dus gerelateerd aan een programma, dus WSS --> Client Software Algemeen. Ik pas trouwens even de topictitel aan, de hele error zegt meer dan alleen het feit dat het een error is
Wat is trouwens een Syncro Truemulator? Google zegt er niets over.
[ Voor 3% gewijzigd door F_J_K op 23-10-2006 15:58 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Pagina: 1