Toon posts:

Winlicentie op 2de pc, gaat de WGA werken?

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik zit met het volgende:

Ik had tot voor kort alleen een laptop met daarop een officiële/legale versie van windows XP Pro.
Nu heb ik echter sinds enkele dagen een desktop systeem erbij. Ik vond het overbodig om hiervoor een nieuwe licentie aan te schaffen, dus ik heb er dezelfde versie als die van de laptop op gezet.
Ik stuitte niet tegen problemen, ook de validatie is gewoon gelukt.

Nu vraag ik me echter wel af of hij straks door de Windows Genuine Advantage komt?

Wat zal ik doen?

1. Gewoon de Genuine Advantage validatie proberen.

2. Direct via een omweg (bijvoorbeeld de ActiveX truuk) valideren.

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:00

E-Vix

Nu met sneeuw!

Nee je komt niet door je WGA heen. Bovendien is het illegaal om je licentie op meerdere systemen te gebruiken.
De beste oplossing is om een licentie er bij te kopen voor je 2e systeem. Krijg je een nieuwe registratiecode, een nieuw cd-tje en een officiele COA er bij.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:15

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Tja, jij kunt wel vinden dat het niet nodig is, dat betekend nog niet dat het legaal is. Punt is dat je nu probeert een beveiliging te omzeilen. Er kan geen enkele garantie gegeven worden over of beide XP-versies nu of in de toekomst blijven werken.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

• EMP
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:51

EMP

Krulloos!

Dat het niet mag staat hierboven gelukkig al. Doe het ook gewoon niet zou ik zeggen

Optie 1 is een windows licentie bijkopen.
Optie 2 is linux *O*

Verbouwblog van mijn Schrootjespaleis uit 1925.
My anime addiction.

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 15:16:
Ik vond het overbodig om hiervoor een nieuwe licentie aan te schaffen, dus ik heb er dezelfde versie als die van de laptop op gezet.
Tja, dat is ilegaal idd. Ik kan me wel voorstellen trouwens dat je het overbodig vind met vista voor de deur, maar het blijft ilegaal natuurlijk.

[ Voor 11% gewijzigd door blaataaps op 23-10-2006 15:25 ]

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 15:16:
Ik vond het overbodig om hiervoor een nieuwe licentie aan te schaffen, dus ik heb er dezelfde versie als die van de laptop op gezet.
Jammer genoeg doet het er helemaal niets toe wat jij al dan niet overbodig vindt in deze.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.