Toon posts:

LinkSys WRT54G probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 8.721 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
He,
Ik heb bij de MediaMarkt een Linksys WRT54G router gekocht, als ik netjes de setup wizard volg moet ik alles aansluiten, als ik dat doe krijg ik de melding dat ik een wachtwoord in moet vullen, geen idee welk wachtwoord, ik neem aan dat dit 'admin' moet zijn, maar als ik het invul werkt het niet, ik krijg geen melding dat het wachtwoord fout is, maar hij gaat de computereigenschappen dan gewoonweg nog een keer controleren.

Als ik hem via een andere manier wil installeren moet je op http://192.168.1.1 kijken, daar moet je dus ook een wachtwoord invullen, dat moet dus admin zijn, maar ook dit werkt niet.
Iemand een oplossing???

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-12-2025
kijk eens in je boekje van je router, daar staat in wat je moet doen.

Verwijderd

Topicstarter
Heb ik al gedaan, via beide manieren hoe het moet. Alleen het lukt gewoon weg niet.

• Hammetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 28-03 17:54
standaard settings zijn gwn
login : admin
pass : admin

als dit niet het geval is, heeft mediamarkt je een gebruikte meegegeven. Op zich geen ramp, ff met een pen ofzo de reset knop voor 10 seconde ingedrukt houden. Dan is alles weer standaard en kan je wel inloggen. Als dat weer niet t geval is, adviseer ik je een andere te halen bij mediamarkt :)

"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)

• 4ourty2
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Je moet een hardware matige reset doen door het reset knopje een paar seconden ingedrukt te houden.
Waarschijnlijk is deze router al een keer ingeruild en heeft die persoon er een ander wachtwoord ingezet.
(off topic)
vind ik niet zo netjes van de mediamarkt om hem dan niet even te resetten.
granny was me net 1 minuut voor :P

[ Voor 5% gewijzigd door 4ourty2 op 23-10-2006 15:23 ]

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:01
of:

Login leeglaten
pass: admin

• SKiLLa
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

SKiLLa

Byte or nibble a bit ?

Idd; welke versie/revisie van de WRT54g heb je (staat oa. onderop het apparaat) ? Oude(re) versies hebben een lege loginnaam ;)

'Political Correctness is fascism pretending to be good manners.' - George Carlin

• densoN
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 31-01 00:01
grannymark schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 15:20:
standaard settings zijn gwn
login : admin

als dit niet het geval is, heeft mediamarkt je een gebruikte meegegeven. Op zich geen ramp, ff met een pen ofzo de reset knop voor 10 seconde ingedrukt houden. Dan is alles weer standaard en kan je wel inloggen. Als dat weer niet t geval is, adviseer ik je een andere te halen bij mediamarkt :)
standaard settings zijn gwn:
login : leeg

als dit niet het geval is heb je misschien al eerder de setup cd gedraaid. tijdens de installatie wizard kan je eigen wachtwoord ingeven, dat is dan het wachtwoord van je router. werkt ook dit niet haal je de stroom van je router houdt je de reset knop in en zet je de stroom erop, na 15 seconden laat je dan de resetknop los.

Let wel op dat je de webui van linksys niet hebt open staan tijdens het resetten, anders wil je nog wel eens in het vervelende 'management mode' komen waar je vaak heel moeilijk of niet weer uitkomt.

Mocht je het apparaat nog kunnen terug brengen neem dan een WRT54GL in de plaats, de laatse versie (7) van de WRT54G zit vol met problemen om maar niet te spreken over het wireless signaal.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus ver. 7 .. :P
En ik heb alles al geprobeerd wat jullie hier zeggen; resetten, gebruikersnaam leeglaten, gebruikersnaam admin
Alles al ik wordt hier echt panisch van aangezien ik eergister ook al een andere router had geprobeerd en waar ik ook mee vast kwam zitten in de setup (USR 5463)

Verwijderd

Topicstarter
Hebben jullie miss een router die aan te raden is voor een redelijke prijs? (t/m 80 eu)
Dan ruil ik deze nog wel een keer in en haal ik die op.

• 4ourty2
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Ik zou gaan voor een WRT54GL

Verwijderd

Neem iig niet de V5.x

zie een heel topic uitgewijd aan v5.x

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2006 15:48 ]

Verwijderd

Topicstarter
Hij hoeft niet per se van hetzelfde merk te zijn en die GL, is die wel bij de MM te koop?

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 15:50:
Hij hoeft niet per se van hetzelfde merk te zijn en die GL, is die wel bij de MM te koop?
Alle andere versies zijn wel heel goed. Bovendien zijn er veel alternatieve firmwares van te vinden :)

Verwijderd

Topicstarter
Misschien een noobvraag, maar wat zijn firmwares nou precies?

• densoN
Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 16:05:
Misschien een noobvraag, maar wat zijn firmwares nou precies?
Firmware is de software die op jou router is geinstalleerd om het apparaat aan te sturen en uiteraard te beheren. WRT54G V1 t/m V4 gebruiken linux software (dit kan dus worden vervangen door eigen gemaakte software door de 'opensource' community)
WRT54G V5 t/m V7 gebruiken vxWorks (dit kan dus niet worden vervangen)

De Linksys WRT54GL is gekomen nadat een groot aantal klanten begonnen te klagen over de vxWorks op de V5/5.1/6/7 en is dus eigelijk gewoon een WRT54G V4 (de L geeft aan dat er linux op staat).

Ook is de WRT54GL gewoon verkrijgbaar bij MM, voor dezelfde prijs.

[ Voor 4% gewijzigd door densoN op 23-10-2006 17:34 ]

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Dit is wel interessant:
I have a WRK54G [1.56.01] and I have a similar problem: I access the Web Interface but can't change any setting, it loops asking for a password. Untill yesterday never had any problem with the router.

Tried power cicle, hard-reset, upgrade firmware (1.56.01 -> 1.56.01 as this is the only version available...).
And nothing seems to work...

Using the WebInterface to do the update didn't work (it would stop with a 'page not found' aroud 60%) tried the auto-update utility (said: update ok) but the problem remains...

The Linksys NetSet utility (my last hope) keeps insisting that i am connected to the router through a wireless connection... and stops there.

Telnet doesn't work (no connection available), tftp (gives an 'invalid password' error)...
source: http://www.linksysinfo.or...ms/showthread.php?t=45706

• densoN
waarom is dit intressant, deze meneer kan wel in zijn router maar geen wijzigingen maken.
staat volgens mij los van Sonisch probleem.

• Viper®
  • Niet online
probeer anders:

username: linksys
pw: admin

-update-

als je hem probeert te resetten moet je echt de reset 30~60 sec. inhouden als hij aanstaat.

Klinkt misschien dom maar ik heb een linksys gehad en ik was ook niet geduldig genoeg

[ Voor 67% gewijzigd door Viper® op 23-10-2006 17:48 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ja klopt, denk ik ook.
Alleen dit:
it loops asking for a password.
Dat heb ik dus ook, bij de setup wizard, dan wordt mijn pc's eigenschappen gecontroleerd en daarna wordt er gevraagd naar een password, als ik dat password (admin) invul gaat ie nogmaals pc's eigenschappen controleren. Maakt overigens niet uit welk wachtwoord ik invul, als ik onzin invul doet ie hetzelfde.

Ik had overigens een andere router met een ander probleem, daar kon ik wel op 192.168.2.1 komen, er werd ook gemeld dat er draadloos internet was, alleen ik kon geen verbinding maken met het internet. Daarom heb ik die USR 5463 omgeruild voor deze.
Maar als die GL net zo duur is ga ik die gewoon weer omruilen en nogmaals proberen.

Verwijderd

Topicstarter
Viper® schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 17:46:
probeer anders:

username: linksys
pw: admin

-update-

als je hem probeert te resetten moet je echt de reset 30~60 sec. inhouden als hij aanstaat.

Klinkt misschien dom maar ik heb een linksys gehad en ik was ook niet geduldig genoeg
Ah, ik heb denk ik hetzelfde probleem dat ik niet geduldig genoeg ben. Ik heb voor vandaag even de hoop opgegeven, ik zal alles morgen nog even proberen met de resetknop 1 minuut ingedrukt te houden, als het dan nog niet werkt haal ik de GL versie op! :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het allemaal nog eens geprobeerd, met resetten.
Weer hetzelfde probleem, alles werkt goed, lampjes knipperen, maar dan kom ik hier:
Afbeeldingslocatie: http://img322.imageshack.us/img322/7234/linksyswh1.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img322.imageshack.us/img322/746/routerxe9.th.jpg

En dat herhaalt zich dan telkens, welk wachtwoord ik ook invul.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2006 18:09 ]

• densoN
Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 17:49:
Ja klopt, denk ik ook.
Alleen dit:
it loops asking for a password.
Dat heb ik dus ook, bij de setup wizard, dan wordt mijn pc's eigenschappen gecontroleerd en daarna wordt er gevraagd naar een password, als ik dat password (admin) invul gaat ie nogmaals pc's eigenschappen controleren. Maakt overigens niet uit welk wachtwoord ik invul, als ik onzin invul doet ie hetzelfde.
jij blijft in de password loop zitten omdat je password fout is, hij komt wel in zijn webinterface.

Verwijderd

Topicstarter
Ja, klopt. Maar ik wordt helemaal panisch aangezien ik het al meerdere keren heb geprobeerd. ;)

• Viper®
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 22:19:
Ja, klopt. Maar ik wordt helemaal panisch aangezien ik het al meerdere keren heb geprobeerd. ;)
als je hem aanzet en je houdt de reset in, na 30 sec zouden er lampjes moeten uitgaan/knipperen.

Let er op dat de reset knop bij de oude modellen vaak lastig in te drukken was, dan kon je er wel een pen in steken maar dat wilde niet zeggen dat je de reset goed raakte.

toch nog 1 keer proberen met een paperclip oid en kijken of je reaktie ziet.

als het dan nog niet werkt met leeg/admin admin/admin linksys/admin (wateenkloteapparaat/ikwilerin)
houdt het op

je zou een firmware upgrade kunnen doen via telnet, als je er met telnet wel op komt O-)

• InSanex
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:59

InSanex

serenity now!

0800-0200101

Gratis helpdesk van linksys, weet je gelijk of die wel of niet goed is. Schijnt er tussen 18.00 en 20.00 het rustigst te zijn.

Het weer in Halfweg

Verwijderd

Topicstarter
Ok dan, ik kon het al helemaal nergens vinden. Ik bel ze nu direct op!

Verwijderd

Topicstarter
Zou het trouwens ook kunnen dat mijn modem niet goed ervoor is?
Het is een modem voor kabel internet en bellen via de kabel.

En ik heb het nu nog een keer gedaan, nu hoefde ik geen wachtwoord te geven, alleen toen hij mijn internet connectie checkete kreeg ik de melding dat de router geen verbinding met het internet kon maken.
Als ik de router er ff tussenweg haal doet het internet het wel gewoon weer, alleen de telefoon doet het om een of andere vage reden nu niet meer.

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2006 12:46 ]

• MacIsCool
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-03 13:58
Mijn ervaring:
alle kabels los, reset indrukken 30 seconden
reset ingedrukt houden, power erop, ook weer 30 seconden.
reset vasthouden, power eraf voor 10 seconden.
alles loslaten en power erop, met netwerkkabel naar 192.168.1.1
login admin, pw admin..

Runs everything...

• InSanex

InSanex

serenity now!

Heb je wel je mac adres gekloond ?

Het weer in Halfweg

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt, hij werkt nu, nadat ik een half uur aan de helpdesk heb gehangen.

Maar nu zit ik met het volgende probleem, af en toe valt het internet er uit. Niet alleen het draadloos, ook het bekabelde signaal.
Is dat op te lossen op 1 of andere manier?

• Romke
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-01 19:34

Romke

Dieselhead

Ja, door de WRT54GL aan te schaffen.

Die WRT54G v >= 5 (groter dan of gelijk aan) zijn gewoon ruk. punt.

If you buy a rubbish car, you say: I have no interest in cars. If you have no interest in cars, you have no interest in driving. And if you have no interest in something, it means you are no good at it, which means you must have your license taken away.

• InSanex

InSanex

serenity now!

beetje kort door de bocht.

Het weer in Halfweg

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga morgen anders mediamarkt wel even bellen om te kijken of ze de GL nog hebben, ik kan mijn router namelijk nog inruilen.
Maar denk je dat dit probleem dan wel verholpen is>

Verwijderd

Topicstarter
Helpt firmwares updaten ofzo niet tegen dit probleem?

Verwijderd

Topicstarter
En welke versie van de GL moet ik dan nemen? Want ik ga zo naar de mediamarkt, alleen is het mij nog niet echt duidelijk welke versie ik nu moet nemen.

• Romke

Romke

Dieselhead

de GL is altijd goed.
En ik weet niet of Mediamarkt die GL wel heeft.

Ik geloof dat die net wat te goed is voor hun assortiment. (nofi)

Ik geloof dat je beter bij een fatsoenlijk pc zaak kunt kijken dan bij MM.

If you buy a rubbish car, you say: I have no interest in cars. If you have no interest in cars, you have no interest in driving. And if you have no interest in something, it means you are no good at it, which means you must have your license taken away.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net gebeld, ze hadden idd de GL niet meer. Ze hadden het wel over een GS.
Ik kan ook geen firmware vinden van versie 7, klopt dat?
Het is overigens alleen zo bij het gamen dat het telkens wegvalt, niet gewoon bij internet of msn.

• HyperBart
  • Laatst online: 22:56
Kan je niet vragen of ze er ééntje bestellen ? En de andere dan inruilen ? Moet normaal wel lukken, en anders refund vragen, of een ander product dat je ook toevallig nodig hebt kopen met dat geld, en in een pc-winkeltje een wrt54gl laten bestellen

Kijk, ik heb ze hier beide staan, de wrt54g en de gl, jij hebt versie 7 nu op dit moment, ik heb versie 5 van de wrt54g en versie 1.1 van de wrt54gl.
het grote verschil (betere of slechtere router) waar iedereen zo op zit te hameren is die alternatieve firmware. Jouw router (en die v5 van mij ook) hebben een verminderd geheugen, waardoor je dus geen alternatieve firmware erop kan zetten.

[EDIT]: Correctie, je kan er wel alternatieve firmware op zetten, maar dit is niet de volledige alternatieve firmware (zie http://www.dd-wrt.com/wik...s_DD-WRT%3F#File_Versions), uit de alternatieve firmware voor v5 zijn dan functies gelaten die minder gevraagd zijn om ervoor te zorgen dat die firmware er toch maar opgaat, want uiteindelijk geeft die alternatieve firmware meer functionaliteit dan de gewone firmware van linksys

Over je wegvallende internetverbindig: wederom een probleem met die routers vanaf versie 5 tot de nu uitkomende versies. Het "werkgeheugen" (het geheugen dus waar de router zijn pakketjes in stopt en verwerkt om het simpel te zeggen) is hier verkleint, gamen zorgt voor redelijk wat verkeer en kan er sosm voor zorgen dat je linksysje hangt. Oplossing: WRT54GL :9~

PS: Laat die GS ook maar mooi in de mediamarkt :+

Hier zie je een mooi lijstje en info over linksysroutertejs met alternatieve firmware: http://en.wikipedia.org/wiki/WRT54G

[ Voor 25% gewijzigd door HyperBart op 25-10-2006 15:33 . Reden: Editje ]

Verwijderd

Topicstarter
Bij de mediamarkt krijg je gewoon je geld terug he. Dus een ander product kopen hoeft dus niet per se. ;)
Maar ik zal iig op zoek gaan naar de GL en de G inruilen.

• HyperBart
offtopic:
Mjah, bij mij was dat dus niet het geval, maar khad mijn MP3 speler toch al wel ffkes, missch daarom dat ze nix teruggaven en ik een nieuw exemplaar moest gaan halen

• HyperBart
Wat je bv eens kan testen met je load van je router is die dd-wrt installeren (ff googlen, en anders vraag je nog maar eens hier), kijken hoe je gaming het doet met die andere firmware, en als ie slecht gaat, ga je even kijken naar de statuspagina van je router met die alt firmware, en kijk je naar het geheugengebruik van buffer en cached

Afbeeldingslocatie: http://img190.imageshack.us/img190/8228/memloadwrt54gvs1.jpg

zo zie je bv hoe fel je router wordt beladen met data, als er tijdens het gamen dan ééntje continu van 95-100 gaat, ja, dan weet je het wel he ;) , dan is het echt wel NODIG dat je een wrt54gl gaat halen.

Misschien heb je meer plezier aan die wrt54gl (ik weet niet hoe graag jij experimenteert, ik dus wel, en ik had die wrt54gl "nodig" voor een sd/mmc mod). maar anders heb je je een ritje bespaart en een wachttijd om een router in te ruilen

[ Voor 24% gewijzigd door HyperBart op 25-10-2006 15:46 ]

• benedictuz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-12-2025
Ik weet niet hoor. Heb die versie 7 router ook. En echt nooit problemen met wegvallende verbindingen. Wireless (pcmcia) en wired..... Geen enkel punt. Maar goed .... alternatieve f/w is natuurlijk wel leuk..

• HyperBart
ja, ik ook niet, kheb die versie 5.1 met original firmware ook een tijdje gehad, en ook nooit problemen gehad, en ik download ook wel wat, gamen doe ik niet maar als ik download (legaal eh mannen :+ ) dan ging mijne ook stable. Ik wou gewoon wat experimenteren met die router plus ik wou met twee routers een wlan bridge opstellen omdat ik nog niet graag met wifi onder linux experimenteer (linux n00b)

[ Voor 4% gewijzigd door HyperBart op 26-10-2006 15:34 ]

• rdfeij
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-03 13:46
Doe eens een harde reset +/- 60 seconden resetknopje

Daarna het install cd-tje in de prullenbak gooien.

Gewoon je pc aan een lan (NIET WAN) poort hangen, en je pc op automatisch ip verkrijgen zetten.
Je krijgt dan een ip van de router.

Kijk nu in een command prompt met het commando " ipconfig" naar het gateway adres.

Vul dit gateway adres in in je webbrowser

http://xxx.xxx.xxx.xxx

Probeer hier eens in te loggen, persoonlijk heb ik een hekel aan de linksys setup cd's....
moeilijk doen om niets, terwijl dat ook gewoon via een webpagina allemaal kan.

[ edit ]
Als dit niet werkt ff in de prullenbak zoeken, en het cd'tje in de doos doen :D voordat jje hem probeert om te ruilen 8)7
[ /edit ]

[ Voor 11% gewijzigd door rdfeij op 26-10-2006 15:47 ]

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:22

St@m

@ Your Service

weet niet of het al werkt, maar login is 1234 wachtwoord is admin.. suc6 :P

edit: het is dus al opgelost :P

[ Voor 18% gewijzigd door St@m op 26-10-2006 16:06 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels - trakteren

Verwijderd

Topicstarter
rdfeij schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 15:46:
Doe eens een harde reset +/- 60 seconden resetknopje

Daarna het install cd-tje in de prullenbak gooien.

Gewoon je pc aan een lan (NIET WAN) poort hangen, en je pc op automatisch ip verkrijgen zetten.
Je krijgt dan een ip van de router.

Kijk nu in een command prompt met het commando " ipconfig" naar het gateway adres.

Vul dit gateway adres in in je webbrowser

http://xxx.xxx.xxx.xxx

Probeer hier eens in te loggen, persoonlijk heb ik een hekel aan de linksys setup cd's....
moeilijk doen om niets, terwijl dat ook gewoon via een webpagina allemaal kan.

[ edit ]
Als dit niet werkt ff in de prullenbak zoeken, en het cd'tje in de doos doen :D voordat jje hem probeert om te ruilen 8)7
[ /edit ]
Ik heb hem uiteindelijk ook via die manier ingesteld; zonder CDtje.
En Benedictuz, draai je dan ook meerdere i'net programma's tegelijk?

• benedictuz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-12-2025
ja hoor dc++ en bittorrent draai ik wel eens tegelijk. Beetje browsen en daarnaast een ftp server lukt prima. Kwestie van net limiter en priorities toe kennen in de router en zo. Maar heb idd ook niks met die cd gedaan, gewoon even handmatig instellen. Enige wat ik echt raar vind is dat ik altijd te pingen ben ook al staat ping block gewoon aan :P

edit: nog een gefundeerde mening hieronder

@yasper: aantal connecties 600. Zes torrents tegelijkertijd. Kan op zich beter inderdaad. Maar goed, ik hoef ook niet in één keer het web leeg te zuigen. In ieder geval geen wegvallende verbindingen. Heb je de keuze dan ga je voor de GL maar dat maakt deze router imho nog niet tot een graf cq ruk router ;)

[ Voor 70% gewijzigd door benedictuz op 28-10-2006 11:43 ]

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-03 14:16

BHQ

Too bad it's true. De WRT54G's van tegenwoordig zijn echt ontzettende grafdingen die nooit gereleased hadden mogen worden. Maarja, alles moet zo cheap mogelijk :z
benedictuz schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 11:28:
ja hoor dc++ en bittorrent draai ik wel eens tegelijk. Beetje browsen daarnaast lukt prima. Kwestie van net limiter en priorities toe kennen in de router en zo. Maar heb idd ook niks met die cd gedaan, gewoon even handmatig instellen.
Met meer dan één torrent (stuk of 15), met de connectiecap op hoger dan ~200? Juist met QoS aan gaat dat ding -nog- sneller op z'n bek, weet je zeker dat het een G is en geen GL?

-edit- en dat was postje 3000 :+

[ Voor 48% gewijzigd door BHQ op 28-10-2006 11:54 ]

Verwijderd

Topicstarter
Dus als ik het goed begrijp is het probleem verholpen als ik een GL koop?
Of zijn er bij de mediamarkt ook nog betere routers te koop?

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2006 10:11 ]

Verwijderd

Topicstarter
Snel reactie nodig, ik ga namelijk zo naar de MM.

• Romke

Romke

Dieselhead

ooh, nouja, WRT54GL, alle andere meuk die MM verkoopt is crap.

Sitecom, Belkin, allemaal rotzooi.
Sweex kwaliteit voor een Linksys prijs.

[ Voor 17% gewijzigd door Romke op 06-11-2006 11:11 ]

Verwijderd

Topicstarter
De GL is niet bij de MM te koop. ;)
Maar goed, dan weet ik genoeg. Dan ruil ik de G in en koop ik ergens anders de GL,

• Reloader
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16:40
ik heb nu een V7.. draait al 1 paar dagen stabiel hoor.. sinds donderdag vorige week. geen problemen mee. is alleen gister avond 1x vastgelopen (denk ik) kreeg geen ip meer etc.. ff stekker eruit en erin en t werkte weer.. (beetje prutser achtig met die stekker maar toch :P)

komen mijn problemen nog?? }:O

Verwijderd

Topicstarter
Als je niet al te veel tegelijk doet heb je er waarschijnlijk niet veel problemen mee. :)
Pagina: 1