Toon posts:

Laptop rond de 800 euro

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een laptop nodig, na zelf wat research te hebben gepleegd ben ik tot 3 mogelijke opties gekomen.

Als eerste:
http://www.dixons.nl/De_o...book.7078052/default.aspx

Ten tweede:
http://www.dixons.nl/De_o...book.7076532/default.aspx

Ten derde
http://www.dixons.nl/De_o...book.7078544/default.aspx

Ik ben van plan om mijn laptop vooral te gebruiken voor internetten, tekstverwerking, af en toe een dvdtjes kijken, muziek luisteren/downloaden en spellen spelen zoals Age of Empires 3, C&C series, UT 2004 en SOF.
Verder is het belangrijk dat de laptop op zijn minst een 15 inch scherm heeft, het liefste nog widescreen, ook ben ik van plan om een externe en draadloze toetsenbord en muis aan te schaffen/sluiten en misschien ook nog een laptop standaard/dockingstation of hoe dat dan ook mag heten.
Budget is rond de 800 euro voor ALLEEN de laptop

Alvast bedankt
Pim

Verwijderd

ik zou voor de derde gaan :)

Verwijderd

Topicstarter
Zijn 2 usb poorten niet wat aan de weinige kant voor als ik een externe muis en toetsenbord aanschaf?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 15:00:
Zijn 2 usb poorten niet wat aan de weinige kant voor als ik een externe muis en toetsenbord aanschaf?
Dat ligt er natuurlijk helemaal aan hoeveel USB zooi je gebruikt? Mijn notebook heeft er 3 die tegenwoordig redelijk vol zitten (speakers, muis, keyboard, gps, mp3 speler). Maar als je enkel een muis en keyboardje gebruikt dan maakt het weinig uit natuurlijk en je kunt utieraard altijd nog een USB hubje pakken.

• philippevk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 31-01 16:39
Volgens mij kan je met geen van deze laptops fatsoenlijk een spelm spelen. Voor jouw budget lijkt me dat ook een moeilijke combi: spel/goedkoop/laptop

• 0X55AA
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07-05-2023
Ja maar hij wil zo een port-replicator kopen (+- 100 euro dacht ik), dus die usb aansluitingen zijn zo boeiend niet (normaal gezien zit er een hub in zo een replicator).

Maar 2 blijven wel weinig, maar een hubje kost maar 5 euro ofzo, dus daar moet je niet je hele aankoop op gaan baseren.

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:59

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Hier heb je ze even op een rijtje. De 2 usb poorten zijn inderdaad niet heel veel als je er van alles aan wil hangen, maar dat kan je opvangen met een kleine USB-hub. Verder lijkt me de HP met name op processor en graka gebied beter dan de beide PB's. Ook krijg je Windows MCE (vergelijkbaar met Pro) ipv Home meegeleverd. Voor de rest lijken ze redelijk gelijk, al heb ik geen idee van de kwaliteit van bijvoorbeeld de beeldschermen. Persoonlijk heb ik het ook niet zo op Packard Bell, maar laat je daar vooral niet door weerhouden.
Heb je nog een speciale reden om alleen bij Dixons te gaan kijken? Voor € 800 heb je elders namelijk ook een hele stapel mogelijkheden.

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:37

Croga

The Unreasonable Man

philippevk schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 15:05:
Volgens mij kan je met geen van deze laptops fatsoenlijk een spelm spelen. Voor jouw budget lijkt me dat ook een moeilijke combi: spel/goedkoop/laptop
Op die derde is redelijk tot goed spellen spelen... Afhankelijk natuurlijk van wat je speelt...

De nForce6150 chipset heeft een geintegreerde grafische chip die vergelijkbaar is met de Geforec 6200. Zelfs World of Warcraft is hier goed op te spelen (hoewel niet met alle eye candy aan).

Verwijderd

Topicstarter
gwystyl schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 15:08:
Hier heb je ze even op een rijtje. De 2 usb poorten zijn inderdaad niet heel veel als je er van alles aan wil hangen, maar dat kan je opvangen met een kleine USB-hub. Verder lijkt me de HP met name op processor en graka gebied beter dan de beide PB's. Ook krijg je Windows MCE (vergelijkbaar met Pro) ipv Home meegeleverd. Voor de rest lijken ze redelijk gelijk, al heb ik geen idee van de kwaliteit van bijvoorbeeld de beeldschermen. Persoonlijk heb ik het ook niet zo op Packard Bell, maar laat je daar vooral niet door weerhouden.
Heb je nog een speciale reden om alleen bij Dixons te gaan kijken? Voor € 800 heb je elders namelijk ook een hele stapel mogelijkheden.
Geen speciale reden het had net zo goed dynabite of mycom kunnen zijn. Hebben jullie betere ideeen voor laptops rond de 800 euro?

Verwijderd

Leuk laptoptje, alleen ik ben zelf niet echt een wehkamp-fan ;)

Verwijderd

Ik heb nog wel een asus w2vc tekoop met 2 gig geheugen inplaats van 1 maar is misschien net iets teduur voor je $1000,- euro

http://www.asus.com/produ...del=628&l1=5&l2=22&l3=192
Pagina: 1