Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Kunnen shops gebanned van Tweakersnet?

Pagina: 1
Acties:
  • 64 views sinds 30-01-2008

• MatMich
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-08-2023
:(

[ Voor 195% gewijzigd door MatMich op 23-10-2006 14:49 ]

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Ik doe niet eens de moeite om deze lap tekst te lezen. Begin met interpunctie, niet na elke zin op enter rammen, je verhaal in alinea's verdelen en zelf je eigen reactie nog eens nalezen voor je op "verstuur bericht" klikt.

Ik zeg alleen dit: Als je alle slechte shops gaat bannen, verliest de shopsurvey zijn waarschuwende waarde.

Edit:
Voor alle duidelijkheid: dat ik de moeite niet doe, is niet omdat ik lui of God (of beide :+) zou zijn, maar eerder omdat het gewoon totaal onleesbaar is. Er is een verschil tussen "redactioneel schrijven", "begrijpbaar schrijven" en "maar ff wat op de toetsen rammen".

Zo negeer je in je antwoord (waarbij ik op de beledigingen niet eens inga) mijn advies om niet na elke zin op enter te rammen en duidelijke zinsconstructies en alinea's te hanteren.

[ Voor 41% gewijzigd door Yoeri op 23-10-2006 14:44 ]

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

• MatMich

[ Voor 99% gewijzigd door MatMich op 23-10-2006 14:47 ]

• thejoker80
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

MatMich schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 14:40:
En als je het zou lezen, zou je ontdekken dat ik gewoon een legitieme vraag stel.
En als je het niet leest ,waarom antwoord je dan uberhaupt? Ben jij God ofzo?
onbeschofte intolerante snotneus :( :( :(
Yoeri schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 14:30:
Ik zeg alleen dit: Als je alle slechte shops gaat bannen, verliest de shopsurvey zijn waarschuwende waarde.
Daar is je antwoord. :|

• MatMich

[ Voor 99% gewijzigd door MatMich op 23-10-2006 14:47 ]

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

MatMich schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 14:40:
Sinds wanneer moet ik een cursus redactioneel schrijven volgen om hier iets te mogen posten?
En waar haal jij het gore lef vandaan om te veronderstellen dat ik dit niet nagelezen zou hebben.
En als je het zou lezen, zou je ontdekken dat ik gewoon een legitieme vraag stel.
En als je het niet leest ,waarom antwoord je dan uberhaupt? Ben jij God ofzo?
onbeschofte intolerante snotneus :( :( :(
Die 'snotneus' is wel degene die hier rechten heeft :+

Naast het feit dat je lap tekst inderdaad niet leesbaar is.
MatMich schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 14:44:
[...]

Dat is dus GEEN antwoord
Maar dat kan ook niet als je te beroerd bent om te lezen.
Dat is het wel.

wellus nietus wellus

[ Voor 17% gewijzigd door Motrax op 23-10-2006 14:46 ]

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

• GeforceDDQ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 12:08
Hij bedoelt daar mee te zeggen dat het nogal wat moeite kost om het zo te lezen / begrijpen. Het zou dan ook handiger zijn als je alinea's erin maakt, dat leest een stuk fijner.
Verder is Yoeri een redacteur, zoals je had kunnen zien, en hoewel dat zeker geen god is, heeft dat toch enige status (zeker op de frontpage).

Verder is het een slecht idee om shop Survey te gaan censureren, een vernietigende survey zou genoeg moeten wezen.

301SQN

• MatMich
Dank je wel voor je "normale" antwoord
Zo kan het schijnbaar dus ook.
Maar laat maar ik haal de hele meuk weg.

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

ja daarom moet je dus niet censureren.
met Geforce.

waarom zou je eigenlijk je censuur willen?
democratie enzo? (binnen het redelijke).

i3 + moederbord + geheugen kopen?

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Goed, dan even op MatMich-vriendelijke toon:

De lap tekst die je gepost had, was totaal onleesbaar. Zo is een enter niet bedoeld om zinnen te scheiden, daarvoor dient een punt (.). De enter kun je wèl gebruiken om structuur in je tekst aan te brengen en zo je tekst enigszins makkelijker te volgen/lezen maken voor je toehoorders.

Aangezien je hier post, heb je blijkbaar een probleem en wil je graag antwoorden krijgen. Sommige mensen willen daar moeite voor doen, maar probeer hen dan op zijn minst even te helpen door je tekst duidelijk en gestructureerd neer te zetten.

Verder was mijn antwoord duidelijk zat, maar denk ik dat je op je tenen getrapt was door mijn opmerking over je taal, waardoor je er rats overheen gelezen hebt. Een tip: adem even in, tel tot drie en lees dan de reactie nog eens.

Veel duidelijker dan "Door slechte shops te bannen verliest de shop survey zijn waarschuwende werking" kan ik het immers niet stellen.

En dan heb ik het nog niet eens over het feit dat je al meermaals op je instelling hier op Tweakers.net gewezen werd, getuige je post history :) Een betere wereld begint bij jezelf. Als je ff aan je instelling werkt, wordt het zowel voor jou als voor je medebezoekers hier veel aangenamer namelijk.

[ Voor 6% gewijzigd door Yoeri op 23-10-2006 14:53 ]

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Aangezien de topicstarter zelf blijkbaar niet meer deel wil nemen aan dit topic, zou ik zeggen: zie Yoeri's dikgedrukte zinnetje in zijn laatste reactie.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.