Toon posts:

freesco "freezed"

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
mijn freesco bak doet het vlogende, hij start goed op. ik kan gewoon pingen, surfen etc. naar de bak met een client. maar na een minuut of 2/3 bevriest freesco op de een of andere manier, geen ping meer terug van freesco.

maar nu komt het: raak ik een toets aan op de freesco bak, doet hij het weer |:( ????

aan de hardware ligt het niet, die heb ik allemaal al eens vervangen.

486DX2-80@100Mhz (ook andere proc geprobeert)
16MB FP
127MB HD prodriveELse Quantum

3com509tp -->192.168.0.1 (340/12)
3com509B-tpo --> kabelmodem (300/10)

moet dus in de tussentijd dat ik dit getijpt heb weer op een toets gaan drukken om het te verzenden :Z

• teigetjuh
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Heb je al eens geprobeerd om je savers uit te zetten? dat is namelijk het enige wat ik me zo ff kan bedenken.

Verwijderd

powersaving uitzetten?

Verwijderd

Topicstarter
en hoe zet je die uit??

gewoon "-" of "0" ?

en powersafe???

af en toe bij het opstarten krijg ik een lijst waar powersafe(on|off) staat?????

Verwijderd

Hoe kun je zien als je je 3com geeft i aan 3x000 of zo iets is dat goed of kun je dit controleren

• teigetjuh
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op woensdag 31 januari 2001 15:06 schreef inexces het volgende:
en hoe zet je die uit??

gewoon "-" of "0" ?

en powersafe???

af en toe bij het opstarten krijg ik een lijst waar powersafe(on|off) staat?????
Als je je savers op 0,0 zet staat alle saving uit. Hoe zit het trouwens met je powersavers in je bios?

Verwijderd

Topicstarter
hebje een 3com util voor

kun je de kaart ook nog op een ander irq/io instellen

Verwijderd

Umh ja ik zet denk ik mijn 3com
3C905C-TX bij de setup van Freesco zet ie dan bij voorbeeld poort 3x000 of zo iet is dat dan de poort waar ie de kaart op vind

Verwijderd

Toch??
Pagina: 1