Beetje lastig om het goede forum te zoeken aangezien ik eigenlijk twee problemen in een heb:
Ik overweeg over te stappen van Vodafone naar Orange. Ik heb al een mobiele telefoon, dus leek 'Sim-only' mij het juiste abonnement.
Kijk ik naar de tarieven, dan is Sim-only t.o.v. een normaal abonnement slechts 9ct/min in plaats van 12ct/min. Echter wordt er gesproken over een verdubbeling van je beltegoed - dus ik snap het niet zo goed.
Bij Sim-only staat op de website nog:
Je zou dan denken 'dan vraag je dat toch aan Orange?'... Probleem nummer twee:
Ik weet geen klantenservice van Orange te bereiken.
- per e-mail: geen mailadres van een helpdesk op de site te vinden;
- per telefoon: het helpdesk-nummer wat op orange.nl staat (06 28 500 777) lijkt alleen voor Orange-klanten te zijn: er wordt als eerste om een 10-cijferig mobiel nummer gevraagd en de mijne wordt dan niet herkend.
Dus ik heb nu twee vragen:
1) Hoe zit het met Sim-only: is het een verdubbeling, of meer een korting van 12ct/min naar 9ct/min?
2) Heeft Orange een informatiepunt voor niet-orange klanten en waar had ik dat kunnen vinden?
Ik overweeg over te stappen van Vodafone naar Orange. Ik heb al een mobiele telefoon, dus leek 'Sim-only' mij het juiste abonnement.
Kijk ik naar de tarieven, dan is Sim-only t.o.v. een normaal abonnement slechts 9ct/min in plaats van 12ct/min. Echter wordt er gesproken over een verdubbeling van je beltegoed - dus ik snap het niet zo goed.
Bij Sim-only staat op de website nog:
Met name dat laatste stuk geeft mij de indruk dat de website-info niet klopt.
- verdubbeling van je beltegoed
- bij een Sim Only € 7,50 krijg je bijv. € 15 beltegoed
- en betaal je omgerekend maar € 0,09 per minuut in plaats van € 0,18
Je zou dan denken 'dan vraag je dat toch aan Orange?'... Probleem nummer twee:
Ik weet geen klantenservice van Orange te bereiken.
- per e-mail: geen mailadres van een helpdesk op de site te vinden;
- per telefoon: het helpdesk-nummer wat op orange.nl staat (06 28 500 777) lijkt alleen voor Orange-klanten te zijn: er wordt als eerste om een 10-cijferig mobiel nummer gevraagd en de mijne wordt dan niet herkend.
Dus ik heb nu twee vragen:
1) Hoe zit het met Sim-only: is het een verdubbeling, of meer een korting van 12ct/min naar 9ct/min?
2) Heeft Orange een informatiepunt voor niet-orange klanten en waar had ik dat kunnen vinden?