Ik werk bij een organisatie waar onder andere statistieken over examenresultaten verzameld worden. Het systeem dat we hiervoor gebruiken, is webbased en heeft zeer lange admin pagina's. Het leek mij daarom handig een library te schrijven waarmee ik de tientallen fieldsets op een pagina kan in- en uitklappen. Een werkend voorbeeld hiervan staat onderaan deze post. Ik denk dat dit een stukje code is dat we allemaal wel kunnen gebruiken 
Nu het klaar is, loop ik tegen het volgende probleem. In de uitgangspositie staan alle fieldsets in een pagina ingeklapt. Je kunt er een of meerdere openklappen en in de inhoud ervan (bij ons textfields en textarea's) aanpassen. Maar nu: als ik een pagina reload (bijvoorbeeld omdat ik wat gegevens opsla / submit), staan alle fieldsets na de reload weer ingeklapt. De staat van de fieldsets (ingeklapt of niet) wordt niet onthouden. Dat is irritanter dan ik dacht.
Ik ben echter meer een amateur dan een professionele javascripter. Onderstaande code heb ik na heel veel moeite geschreven aan de hand van voorbeelden. Ik wilde vragen of er hier mensen zijn die mij op weg kunnen helpen met het implementeren van een systeem dat de status van elke fieldset onthoudt? Dit kan alleen via een cookie. Ik heb al twee cookie functies erbij gestopt. Ik vraag me alleen het volgende af:
Nu het klaar is, loop ik tegen het volgende probleem. In de uitgangspositie staan alle fieldsets in een pagina ingeklapt. Je kunt er een of meerdere openklappen en in de inhoud ervan (bij ons textfields en textarea's) aanpassen. Maar nu: als ik een pagina reload (bijvoorbeeld omdat ik wat gegevens opsla / submit), staan alle fieldsets na de reload weer ingeklapt. De staat van de fieldsets (ingeklapt of niet) wordt niet onthouden. Dat is irritanter dan ik dacht.