Beste mensen,
Ik ben bezig geweest met een "uitklap menu" voor een website. Het gaat allemaal erg goed, alleen toen ik in IE het gele driehoekje zag kropen de rillingen over mn lichaam ;-)
De error gaf aan:
De betreffende functie doet het wel gewoon en in FF geeft hij helemaal geen errors erover.
Graag hoor ik van jullie of jullie weten hoe je deze fout kan verhelpen... voor zover ik weet geeft het geen problemen met zich mee, maar het staat niet zo netjes die error.
Alvast bedankt!
Ik ben bezig geweest met een "uitklap menu" voor een website. Het gaat allemaal erg goed, alleen toen ik in IE het gele driehoekje zag kropen de rillingen over mn lichaam ;-)
De error gaf aan:
code:
1
2
3
| regel: 239 teken: 12 fout: object vereist |
De betreffende functie doet het wel gewoon en in FF geeft hij helemaal geen errors erover.
Graag hoor ik van jullie of jullie weten hoe je deze fout kan verhelpen... voor zover ik weet geeft het geen problemen met zich mee, maar het staat niet zo netjes die error.
Alvast bedankt!
JavaScript:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
| <script type="text/javascript"> function expandOrCollapse(menu) { var ul = menu.nextSibling; while(ul.tagName != "UL") { ul = ul.nextSibling; if ( ul == null ) return true; } if ( ul.style.display == "none" || ul.style.display == "" ) ul.style.display = "block"; else ul.style.display = "none"; return false; } startList = function() { if (document.all&&document.getElementById) { navRoot = document.getElementById("nav"); for (i=0; i < navRoot.childNodes.length; i++) { // [b]regel 239, de tweede i in de regel is teken 12 [/b] node = navRoot.childNodes[i]; if (node.nodeName=="LI") { node.onmouseover=function() { this.className+=" over"; } node.onmouseout=function() { this.className=this.className.replace(" over", ""); } } } } } window.onload=startList; </script> |
Proud member of the Cosmic Cows