Toon posts:

IE7: Probleem bij mappen openen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na de installatie van IE 7 kan ik zelf aangemaakte bestandsmappen onder "Mijn documenten" niet meer openen door erop te dubbelklikken. Als ik er rechts op klik dan zie ik in het menu idd dat helemaal bovenaan "zoeken" staat ipv "openen".
Ik heb het volgende al geprobeerd zonder succes: in het register bij SHELL de waardegegevens van "standaardwaarde" op "none" gezet. Het bestandstype MAP bij mapopties geopend en via "geavanceerd" de standaard op "explore" geplaatst. Het bestandstype MAP bij mapopties geopend en via "geavanceerd" de standaard op "openen" geplaatst.

Is er iemand die weet hoe ik dit probleem anders kan verhelpen, ik zou graag terug mijn mapjes openen door er gewoon op te gaan dubbelklikken.

Alvast bedankt voor de hulp!

Patrick

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb er geen last van, misschien dat een herinstallatie het probleem kan verhelpen.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
IE7 is geloof ik alleen nog in het Engels te downloaden en als ik het zo lees heb jij die op een NL' se windows geinstalleerd? Dat levert problemen op ja...