Harde ruis, raar probleem

Pagina: 1
Acties:

• corniels
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 27-01 14:48
goedendag,

Ik zit al een tijdje met een probleem, dat ik al sinds aanshaf heb. De reden dat ik mijn mobo nog niet op RMA gedaan heb is dat het niet altijd is, maar alleen als ik ingame zit (cod2) en dan op mijn winkey druk. Dus als ik terug keer naar windows als ik een spel aan het spelen ben.

Ik krijg het dan meestal weer goed waneer ik ventrillo ( praat proggie ) afsluit en weer aanzet :s

Maar sinds vandaag lukt dat om de 1 of andere reden niet meer.

Hier een screenshot waar je ziet dat bij mijn mic het rood aan tikt, die terwijl ik helemaal niks zeg. Als ik mijn eigen geluid record met dat windows programmatje, dan hoor ik ook een keiharde ruis

Afbeeldingslocatie: http://img348.imageshack.us/my.php?image=probleemid2.gif

Ik weet echt niet wat het probleem nou kan zijn.

Wat ik geprobeerd heb:

Nieuwst drivers
Andere headset
verschillende instellingen in configuratiescherm. ( digitaal geluid aan/uit en nog wat andere dingen)

Mijn specs:

e6600
p5b deluxe wifi-ap (onboard sound)
SPEED-LINK medusa 5.1 headset pro-gamers edition.

Iemand bekend met dit probleem?

( je zou zeggen, blokkeer je winkey op 1 of andere manier. Maar mijn internet valt soms weg en dan ook mijn ventrillo en als die automatisch connect dan is het weer.)

dat was het dan weer voor deze post

• RutgerB
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-01 14:43
Ik heb zelf een P5B gewoon op stereo geluid, echter als ik het volume veranderd dan krijg ik ook een ruis.
Heel erg hard is het niet, maar luid genoeg om me te irriteren.
Als ik dan naar het geluid config scherm ga en het volume voor de speakers individueel instel en channel 3 t/m 8 helemaal naar links zet is het weg.

Echter als ik weer het algemene volume aanpas is het weer terug en moet ik weer bovenstaande herhalen om er vanaf te komen.

Komt dit enigzins overeen met jouw probleem?