The older I get, the better I was. -=]No Fear[=-
Verwijderd
Reden is omdat windows schijnbaar dat virus meekopieert bij systeemherstel en mcafee daar niet in mag van windows. Ik heb het vroeger een soortgelijk probleem opgelost door gewoon systeem herstel uit te zetten, en weer aan.
Ja zie je ook die melding in het rood?
[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2006 21:03 ]
[ Voor 62% gewijzigd door TheZeroorez op 23-10-2006 13:30 ]
Verwijderd
even checken of het lukt, ik houd jullie op de hoogte.
mja kan je ook niet zo'n optie aanzetten van n deepscan dat ie zeg maar voordat alles van windhoos is geladen gaat scannen. ws kan je m dan wel verwijderen.
Als je alles al hebt gedaan, is een topic openen met de vraag hoe het te verwijderen nogal onzinnig nietwaar? Er is immers niets dat je niet hebt gedaan. En als je het dus eigenlijk niet meende: wat dan wel? Er is natuurlijk heel veel gezegd en geschreven over het verwijderen van sdbot. <-- Dan weten wij wat er niet hoeft te worden voorgesteldik heb alles al gedaan
Ik pas je topictitel ook even aan trouwens, 'hoe verwijder ik dit virus?' zegt zo weinig in Beveiliging & Virussen
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
ja ja whateverF_J_K schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 21:23:
[...]
Als je alles al hebt gedaan, is een topic openen met de vraag hoe het te verwijderen nogal onzinnig nietwaar? Er is immers niets dat je niet hebt gedaan. En als je het dus eigenlijk niet meende: wat dan wel? Er is natuurlijk heel veel gezegd en geschreven over het verwijderen van sdbot. <-- Dan weten wij wat er niet hoeft te worden voorgesteld
Ik pas je topictitel ook even aan trouwens, 'hoe verwijder ik dit virus?' zegt zo weinig in Beveiliging & Virussen
heb hem weg kunnen halen door het uitzetten van system restore.