Aunt bunny is coming to get me!
Verwijderd
Het betreft het certificaat voor https://images.webads.nl/ dat kennelijk tot 21 oktober 2006 liep, maar waarschijnlijk ook voor een jaar is verlengd. Waarschijnlijk staat Starfield Secure Certification Authority niet in je lijst met toegestane verleners van certificaten. Het permanent accepteren van het certificaat lost je "probleem" direct op. WebAds had ook wel een certificaat bij een "betere" certificatenboer kunnen aanschaffen though.
ik accepteer niets. uit principe al niets untrusted daarbovenop is dat niet mogelijk in deze omgeving. aangezien ik t.net hier vast openstaat in mijn rijtje tabs is dit met die auto-reload om de haveklap vrij irritant. ik heb de fp maar gesloten tot het opgelost is.Verwijderd schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 20:52:
Het betreft het certificaat voor https://images.webads.nl/ dat kennelijk tot 21 oktober 2006 liep, maar waarschijnlijk ook voor een jaar is verlengd. Waarschijnlijk staat Starfield Secure Certification Authority niet in je lijst met toegestane verleners van certificaten. Het permanent accepteren van het certificaat lost je "probleem" direct op. WebAds had ook wel een certificaat bij een "betere" certificatenboer kunnen aanschaffen though.
Verwijderd
Je accepteert standaard al genoeg certificaten waar je veel minder van weet. Als na navraag blijkt dat je best nog wel een certificaatje kunt accepteren, waarom niet?iH8 schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 20:58:
ik accepteer niets. uit principe al niets untrusted daarbovenop is dat niet mogelijk in deze omgeving.
aangezien ik t.net hier vast openstaat in mijn rijtje tabs is dit met die auto-reload om de haveklap vrij irritant. ik heb de fp maar gesloten tot het opgelost is.
Ik ben er overigens niet achter waarom het certificaat problemen geeft. De issuer is gewoon een trusted authority, die bekend is bij zowel Microsoft als Mozilla, en Internet Explorer accepteert het certificaat wel, en zegt dat er geen problemen mee zijn. Wat dat betreft zou het verlopen van certificaten geen probleem kunnen zijn omdat er gewoon een nieuwe geissued mag worden zonder dat je er iets aan hoeft goed te keuren. Het zou ook een fout van de browser kunnen zijn. Firefox 1.5.0.7?
Ik zit ook op die browser en als je niet accept word je gek van die melding. Overige sites (oa hyves bv) hanteren de zelfde certificaten en hebben te kampen met de zelfde meldingen.
Onder een steen geleefd dan maar ;-)
jij hebt groot gelijk. in IE, Opera en Safari niets aan de hand. in FF1507 dus wel. weird.Verwijderd schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 21:17:
[...]
Het zou ook een fout van de browser kunnen zijn. Firefox 1.5.0.7?
Verwijderd
Overigens betekent dit niet per se dat Firefox het fout doet, het zou ook kunnen dat ze een of andere implementatie stricter nemen, aangezien ik het met Firefox 2.0 RC3 ook heb. Maar het kan net zo goed een bug zijn. Waarschijnlijk zal de certificatenboer ernaar moeten kijken om het weer aan het werk te krijgen.iH8 schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 21:25:
jij hebt groot gelijk. in IE, Opera en Safari niets aan de hand. in FF1507 dus wel. weird.
Ik heb 'm ook en word er niet echt vrolijk van. Accepteren zal ik zeker niet
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Jep, hier ook. Maar ook in IE doet ie het hiet niet.
Vanavond thuis eens even kijken.
Vanavond thuis eens even kijken.
Hier nu ook hetzelfde probleem weer, kreeg dat certificaat eerst zondagavond voor m'n neus. Maandag leek het opgelost, maar nu is ie weer terug, behoorlijk irritant. Ik draai seamonkey.
Ik heb er maar even een mailtje aan gewaagd...
Intentionally left blank
Pagina: 1