Ik vroeg me af of er een software tooltje is (het liefst freeware) waarmee je elke uitgang van je geluidskaart een bepaald frequentie bereik kan toewijzen, dus zeg maar dat ik de subwoofer uitgang af kan kappen op bijv. 80-100Hz, en de overige speakers pas mee te laten spelen vanaf die frequentie.
De software die bij m'n geluidskaart hoort is namelijk echt een ramp.. er is echt niks in te stellen wat dat betreft.
het punt is namelijk dat hier een logitech Z560 heb staan waarvan het versterker gedeelte gaar is.
Ik heb nog ergens een oude 5.1kanaals versterker staan (pro-logic, dus geen smal/large instellingen etc. voor de speakers) die ik graag zou gebruiken om de 4logitech satts en de (nu passieve
) logitech sub aan te sturen (front speakertjes op front kanalen, rear speakers op rear-kanalen en de sub op het center kanaal).
Google gaf helaas geen zinvol antwoord...
De software die bij m'n geluidskaart hoort is namelijk echt een ramp.. er is echt niks in te stellen wat dat betreft.
het punt is namelijk dat hier een logitech Z560 heb staan waarvan het versterker gedeelte gaar is.
Ik heb nog ergens een oude 5.1kanaals versterker staan (pro-logic, dus geen smal/large instellingen etc. voor de speakers) die ik graag zou gebruiken om de 4logitech satts en de (nu passieve
Google gaf helaas geen zinvol antwoord...