Toon posts:

. ( Problemen Drivers updaten)

Pagina: 1
Acties:
  • 72 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al een tijdje mijn kaart aangeschaft en bevalt me prima totdat ik er problemen mee heb. Ik heb deze kaart aangeschaft om spellen te spelen.

Nu is mijn probleem is dat ik in het volgende spel mischien dat het bekend is bij sommige mensen Call of Duty 2. dat ik zwaar last heb van hakkelige bewegingen. Je zou zeggen dat het of je graphics staan te hoog of je internet verbinding is te hoog.
Geen van beide is dus het geval. mijn internet verbinding tijdens het spelen is harstikke prima. en als ik alles verlaag van wat ik kon spelen optimaal alles op zijn hoogst nu in zijn aller laagst stand zet heb ik nog steeds hetzelfde probleem.

wat ik geprobeerd heb wat me meest logish leek om dit te verhelpen was om direct X 9.0 wat naar 7.0 te gooien wat je in het spel kon doen wat ook niet het geval was.

Graphische gedeelte heb ik ook helemaal omlaag gehaald werkt ook niet.

Zou dit mischien een driver probleem kunnen zijn ?. ik zit hier al een tijdje mee.
ik heb al een tijdje me drivers niet geupdate dus ik denk dat het een oorzaak is of zou kunnen zijn,

Iemand tips ? van waar ik eventueel deze drivers van kan halen (Ati Asus ax850xt Platinum)

Alvast vriendelijk bedankt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

www.ati.com ?
www.asus.com.tw ?

offtopic:
Volledig verkeerde sub-forum maar welkom op GoT

[ Voor 48% gewijzigd door MAX3400 op 22-10-2006 19:28 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
MAX3400 schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 19:24:
www.ati.com ?
www.asus.com.tw ?

offtopic:
Volledig verkeerde sub-forum maar welkom op GoT
JA Bedankt :) en sorry ben nieuwe met dit en aangezien ik even niks anders kon vinden moest ik het zo doen. Iig bedankt nogmaals :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:00

botoo

💀 too old to die young

Welkom op GoT Anbu.

Je post is in dit subforum niet op de juiste plaats, hier word over FP moderaties gesproken. Lees eerst FAQ Videoplanken & Beeldkanonnen eens rustig door, daar staan al wat aanwijzingen en tevens weet je dan waar en hoe je je vraag kunt stellen.

Deze gaat hier op slot.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Dit topic is gesloten.