Toon posts:

Battlefield 2 Dedicated ranked server

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dag Tweakers,

Ik heb ongeveer een week geleden hier een vraag gepost over een probleem met een dedicated battlefield server op een oude pentium 3. Uiteindelijk bleek dat er een andere router/modem moest komen om voldoende poorten te kunnen forwarden. Uiteindelijk is het gelukt en werkt de server ook online en staat ook in de serverlijst in battlefield _/-\o_ . Ik krijg nu alleen van vrienden de vraag of hij ook ranked te maken is. Ik heb hier het een en ander over gezocht, maar kom eigenlijk alleen maar aanbieders tegen die ranked servers verkopen/verhuren. Ik vraag me dus af of het uberhaupt mogelijk is om als leek een ranked server op te zetten :P .

Bvd.

• fleppuhstein
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-10 21:48
Als je eerst eens uitzoekt wat ranked inhoud, dan zal je vrij snel je antwoord vinden.

Verwijderd

Topicstarter
Ranked servers zijn officiële servers van EA. Of te wel, kan ik helemaal niets mee. Er is dus geen mogelijkheid om er iets van te maken aangezien EA mij nooit als Officiele server gaat zien? ;(

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:04
Verwijderd schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 19:24:
Ranked servers zijn officiële servers van EA. Of te wel, kan ik helemaal niets mee. Er is dus geen mogelijkheid om er iets van te maken aangezien EA mij nooit als Officiele server gaat zien? ;(
goed gezien. Alleen grote bekende hosters (i3d bv) krijgen toegang om ranked servers te hosten. Je moet namelijk de stats kunnen uploaden naar de speciale EA stats-servers, en dit mag niet gedaan worden door willekeurige personen, aangezien dit nml makkelijk te vervalsen is. Bovendien zullen die grote bedrijven ook wel heel wat moeten betalen om ranked servers te mogen hosten (kijk maar naar de prijzen die de consument moet betalen).

Verwijderd

Topicstarter
oke, toch bedankt. Ik had wel gevonden dat er voor betaald moest worden om een ranked server te huren, maar vroeg me nog steeds af of het uberhaupt mogelijk was. Is nu dus ook duidelijk.