Iemand nog ADSL aangevraagd...

Pagina: 1
Acties:

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-08 06:48
Ik heb het 3 weken geleden gedaan en ik zit nog steeds bij stap 2. Weet iemand hoe lang het nou werkelijk duurt voordat je eindelijk eens een beetje kan internetten?

Verwijderd

1.5 maand hiero :(

• Adarkar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 12:15
ik heb het 29 november aangevraagd, vandaag of morgen krijg ik m'n dhz pakket binnen.

Verwijderd

Op woensdag 31 januari 2001 12:03 schreef paragon het volgende:
Ik heb het 3 weken geleden gedaan en ik zit nog steeds bij stap 2. Weet iemand hoe lang het nou werkelijk duurt voordat je eindelijk eens een beetje kan internetten?
Ik heb ADSL op de HCC dagen aangevraagd en had het na exact 4 weken in huis. Helaas heb ik het nu nog steeds niet aan de praat, maar dat is een ander probleem :-(

Luka.

• Config
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01-2025
grmbl

het duurt 4 tot 6 weken paragon dus wacht gewoon....open geen doelloze topics aub...

Verwijderd

8 december kreeg ik een brief dat het nog 3 weken zou duren, heb vorige week de langverwachte doos binnengehad (overigens in Leiden)

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Online aangemeld... duurde 3 weken :)

XS4ALL/DHZ/Ethernet

DIT IS MIJN WEBSITE

• toraq
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

toraq

Shoving is the answer

Als je al behoorlijk lang wacht, moet je even contact met de kpn opnemen :
info@mxstream.nl
en je provider. dat deed ik van de week ook omdat ik al een maand wacht, toen bleek er een fout geweest te zijn in hun systeem waardoor mijn aanvraag 'vastzat'.
voor diegenen die al een maand ofzo wachten, doe dit anders wacht je een eeuw.

I am a shover robot, do not trust the pusher robot, I will protect you from the terrible secrets of space!

Verwijderd

3 maanden, centrale vol
Pagina: 1