Toon posts:

POLL : Hoe blij ben je met je internet verbinding.

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
nou sinds kort hebik dus adsl (gewoon mxstream) en ik ben er blij mee (eindelijk van die deurbel af omdat de postbode mijn pakketje telefoonrekening moet afleveren)

goeie uptime en met 100kb/sec redelijk te doen....

ervaringen plz...

• Terranca
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-08 10:29
Sonera kabel -> max 8K up, max 64K down (officieel)

in de praktijk -> 8K up is te halen, 64K down niet, daar zit ik meestal op max 20-30

Beter dan ISDN, en sinds ik dat nieuwe kabelmodem heb is de uptime ook goed te doen, maar snelheid is nog steeds niet alles en ik heb altijd een packetloss tussen de 15 en 25%

Verwijderd

Topicstarter
hmm
ploss is wel bout...
dus online gamen deed je liever op je isdn neem ik aan....

• Terranca
  • Laatst online: 18-08 10:29
Ik heb bij m'n vader nog een ISDN lijn liggen, en daar loopt CS idd een stukje soepeler. Maja, het heeft zo zijn momenten, het ene moment teleporten de mannetjes van de ene kant van de map, naar de andere kant, en een andere keer (wat vaker voorkomt), merk je het alleen als je met een groepje loopt

Op zich best te doen dus (ping +/- 50-80), maar liever ISDN (of ADSL, maar ze hebben nog geen plannen om dat hier in Haarlem-Zuid aan te leggen, de gekken, ik weet zeker dat hier veel zaken zitten die het willen nemen |:(. Dan maar w8en op Cistron niet waar? >:))

Verwijderd

Topicstarter
mijn adsl heeft ping 50-60
cistron haalt volgens mij 30
en 600kb/sec :)

• Bas_f
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-04 11:07
Mijn pingtijden bij Slownera zijn ook geweldig! Time-out!

...

• Rickbv
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-08 18:49
* Rickbv gelooft, dat hij nog niet heeft te klagen met Kaazema. 7kb down, 4kb up.

Maar het moet toch wel beter kunnen??:?:?:?

• Kettrick
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04:45

Kettrick

Rantmeister!

ik :r om mijn suffe ISDN lijntje..

volgens essent zou ik morgen (1/2/2001) kabel moeten kunnen krijgen >:)

jammer genoeg staat er nog geen com21 in dit huis :(

• Apronex
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-04 18:06
[b]

volgens essent zou ik morgen (1/2/2001) kabel moeten kunnen krijgen >:)

jammer genoeg staat er nog geen com21 in dit huis :(
hehe...en ikke vanaf 1-12-2000. het wordt alleen maar uitgesteld.Ik moet het voorlopig nog doen met mn 56k modempje :(

Think! B4 u doing instead of doing b4 u think!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:25

Destruction

(ex-)Automonteur

@Home , maar het valt me tegen op dit moment , 30kb/sec , en in het begin 300 tot 900kb/sec , ( downsnelheid ) , up was 100 en is nu 20kb/sec , traaaaaag :(

Ford Mondeo Wagon 2.0 16v '06 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

Verwijderd

Ben ook wel heppie met m'n 3 dagen oude ADSL verbindinkje, beter dan/als ISDN

Verwijderd

Ik ben er echt wel blij mee. Ik heb drieënhalf jaar met een brakke ISDN-verbinding moeten werken...problemen met inbellen, langzame downloads (max. 7 k/s) en die telefoonkosten... echt belabberd.

Ik heb sinds gisteren Chello en tot nu toe bevalt het me echt wel. Gewoon surfend merk ik niet zoveel verschil, maar downen gaat nu veel beter... 's avonds zo rond de 90-100 k/s en vanmorgen om kwart voor 7 haalde ik 390 k/s :P

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Heb, na 5 jaar een analoge 56k6 lijn, nu eindelijk ADSL/XS4ALL

bevalt prima :)

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

In het begin zeer blij (van analoog modem naar cable)
maar nu vink het toch wat minder heb @home en vindt die 16kb/s toch wel erg weinig, en downloaden benk ook niet echt snel nl
gem 180 190kb/s :(

Verwijderd

Volgens mij noemen ze dat verwend........ :P

• Wimlem
  • Laatst online: 12-08 08:27
Ik zit met isdn en ik haal tot 600 kB/s! Gemiddelde is 250 kb/s

SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier

• Wimlem
Misschien moet ik er ff bijvertellen dat ik in een buitenwijk woon. Upstream gaat via isdn en download via kabel (3-com vsp isa modem)!

gaat supersnel! thnx kabelfoon :)

SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier

Verwijderd

ja ik ben superblij met mijn Wish Clck & Dial waarmee ik via dialup 2 uur per dag het internet op kan met een snelheid van 6/7 kb/s..... echt superblij ben ik er mee..!!

NOT !!! :(

• Frank Timmer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:51
Ach, ik zit hier nu met Chello (1,5Mbit down en 128Kbit up), 't werkt goed maar die snelheden gaan vervelen... Gelukkig komt er binnen een paar maanden ADSL (8Mbit down en 1Mbit up).

Verwijderd

Op woensdag 31 januari 2001 19:22 schreef Tonnetje het volgende:
Ik zit met isdn en ik haal tot 600 kB/s! Gemiddelde is 250 kb/s
Maar verder alles wel goed??

Verwijderd

als je kabel heb of adsl heb je nooit wat te klagen, zit hier met single-lijn 64k isdn en een phonebill van honderden guldens....arg:(:(

• Wimlem
Dat is t mooie van kabelfoon met internet +. Je kan veel downloaden en snel terwijl je in een buitengebied woont!

Verwijderd

Oké... het is hier ook wel eens wat met Chello, maar het gros van de tijd gaat het prima. Aan de hogere snelheid tov de modem ben je erg snel gewend. Je merk pas weer het verschil wanneer je een keer internet met 56k of ISDN.

• Thefirstikke
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
99% tevreden, alleen de mailserver van @home is echt :r
:)

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
ik ben ook een zielige modemmer ....... :(

wish :r

IK WIL KABEL!!!!!!!!!!

• Bas_f
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-04 11:07
Grrrr.. Iedereen zit hier te jammeren met 20Kb/sec, 16Kb/sec... En ik zit hier te twijvelen of ik nu weer een ISDN verbinding zal maken of niet...

Ik zit zelfs te twijvelen of ik mijn Sonera account weer zal opzeggen. Packet loss is enorm, 700bytes/sec is normaal.. Alleen van de Slownera tucows mirror d/l ik files met 40kb/sec..

Ik :r echt op Sonera!

...

• Witte
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-08 10:09
@Home tilburg. Geweldig!

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/roelg/download.gif

Uploaden gaat met max 16 kB/s (is nog altijd 2x ISDN).

Ping = 25 ms.

Houdoe

• EnEmA
  • Laatst online: 21-05 12:56

EnEmA

Worst

Vandaag ben ik wel blij met me verbinding
bij chello zijn onze voormalige budget abbo's naar standaard gegaan (budget afgeknepen op 128kbit up/down) en nou haal ik makkelijk 170 kB/s :9~ nou ik ben hier toch wel behoorlijk blij mee *D

Een koe is geen kangaroe

• estorino
  • Laatst online: 07-05 20:04
Ik ben zo blij, ik ben zo blij...

In mijn studentenhuis hebben we MXStream Basic (512KBit) verdeeld met zijn drieen, dus 33piek de man per maand.

Ik heb gewoon ALTIJD 55Kb/s. (als de server snel genoeg is natuurlijk...). Dag en nacht, van druktes absoluut geen last.
Als mijn huisgenoten niet aan het downen zijn heb ik een ping van 30-50 naar Nederlandse servers. (CS :9 )

Zoals ik al zei, ik ben heel bij!

https://www.strava.com/athletes/10490675

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-08 15:09

^^0nMe

Got Babana's?

Ik ben erg blij met Bart, ze zeuren niet om download >:), fokking lage pings, jammer dat download gecapped is op 60k, volgens mij zou ik veel meer kunnen halen, want in de wijde omtrek heeft niemand kabel >:). En dat allemaal voor 49piek per maand.

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Verwijderd

:( Nog steeds prutsen met 56K analoog :r
Downloadsnelheden van nul komma waardeloos en hoge telefoonrekeningen. Ook mijn echtgenote klaagt steen en been dat de telefoon steeds bezet is. En ik heb geen zin om ISDN te nemen als de buurgemeente al kabel heeft en wij dus ook wel binnen 5 jaar aan de beurt zullen zijn. Waarom het allemaal zo lang moet duren.. :(

Hallo essent@home: hiero, een klant! Opschieten a.u.b. met die kabel.

Verwijderd

Ik kan niet zeggen dat ik alleen maar tevreden ben over de Campus glasvezelkabel. Soms haal ik snelheden over de 400kb/s en pings van 10-20.
Maar na werkzaamheden valt de snelheid weer voor een x-aantal dagen terug naar het absolute nulpunt, oftewel downloaden met 5kb/s en pings naar bijv. de startpagina tussen de 800-1500 ms!!!!

Kortom, kabel kan soms mooi zijn....soms.

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:52
Die kut @home moet hier es komen met die kabel gvd.
Ik krijg het volgens hun voor april maar ik weet niet of ik daar nou echt veel van moet geloven... (hoop van wel :P).

Zit nu nog met (dual) ISDN.

• dudek
  • Laatst online: 08-11-2022

dudek

I spy with my little eye

ik heb dus KUT @home en ik kan je zeggen dat ik af en toe het idee heb dat ik terug in de tijd ben gegaan naar mijn 14K4 modempje...

Ik zit hier in Raalte en ik haal hier echt gemiddelde downloadsnelheden van 80K/s. Dat is natuurlijk nog niet slecht, ook al hoor je veel hogere snelheden te halen, maar op drukke tijden haal ik nog niet eens de 5K/s.
En tussen 7 en 9 's avonds heb ik standaard geen ping meer :(:(

Ik moet nog maar ff een mailtje sturen naar @home wat voor gezeik dat is, want ik word er hier strontziek van...

Women, you can't live with 'em..... and you can't live with 'em!
Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.

• llevering
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 13:56
Op donderdag 01 februari 2001 14:54 schreef dudek het volgende:

Ik moet nog maar ff een mailtje sturen naar @home wat voor gezeik dat is, want ik word er hier strontziek van...
Een mailtje naar @home? En jij gelooft dat die aankomt? ;)

Verwijderd

Ik ben heel blij met mijn chello verbinding, en volgens meerdere klanten ben ik de enige die tevreden is. |:(

Maar goed, ik download na het tweaken met 275-350 kb/sec en uploaden haal ik na het overklokken lekker 100 kb/sec, relaxed gewoon! Alleen op sommige momenten dalen die snelheden naar respectievelijk 50-30 kb/sec en dan baal ik. Maar dat is alleen op zondagmiddag en doordeweekse avonden kort na zevenen. Verder ben ik wel blij.

Maareh, weet iemand hoe het komt dat je met ADSL wel een constante snelheid kunt hebben maar met kabel niet? Werkt geloof ik volgens hetzelfde principe.

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik ben wel tevreden met mijn verbinding, @home Weert.

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06:02

Entity

9000rpm

Ik ben NIET blij met mijn internetverbinding, het is namelijk ISDN, omdat ik hier nog géén ADSL en nog géén kabel kan krijgen :(:'(

Ik gebruik overigens afwisselend TMFWeb, Wish en Comundo.

WAAR BLIJF WORLDCOM MET FLAT FEE INTERNET????

Sorry voor het roepen, maar ik hoop dat ze het horen bij wcom...

Verwijderd

Hier Cistron :)

Need i say more ;)
Pagina: 1