Beste mensen,
. . . Wie kan mij helpen? . .
Zit met het volgende 'probleem':
Voormalig WIN 2000 Client, moet nu werken als stand-alone station, login was onbekend. Heb nu login + bijbehorend password, wilde graag bestaande besturingsysteem en office pakket laten werken i.v.m licenties. Aantal applicaties en data (op 'aanvraag', lees: Dringend verzocht
) verwijderd en aanmelden bij domein 'uitgeschakeld'. Werkgroep ook veranderd, en ja . . . . daar is het dus fout gegaan; kan nu niet meer inloggen. Vermoed dat er nog meer fout gegaan moet zijn, aangezien deze machine (nogmaals:) stand-alone draait en dus nergens 'aangemeld'wordt.
Wie kan mij helpen? (ERD o.i.d., registeraanpassingen, andere user aanmaken?)
Alle tips zijn welkom en het heeft enige haast, toekomstig gebruiker wacht al enige tijd op machine.
Bedankt voor jullie tijd.
Groet,
Dane
. . . Wie kan mij helpen? . .
Zit met het volgende 'probleem':
Voormalig WIN 2000 Client, moet nu werken als stand-alone station, login was onbekend. Heb nu login + bijbehorend password, wilde graag bestaande besturingsysteem en office pakket laten werken i.v.m licenties. Aantal applicaties en data (op 'aanvraag', lees: Dringend verzocht
Wie kan mij helpen? (ERD o.i.d., registeraanpassingen, andere user aanmaken?)
Alle tips zijn welkom en het heeft enige haast, toekomstig gebruiker wacht al enige tijd op machine.
Bedankt voor jullie tijd.
Groet,
Dane