Toon posts:

Samsung 940MW + Vaio A115M probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

als ik mijn 940MW op mijn vaio wil aansluiten krijg ik bij het opstarten perfect beeld. Maar na ongeveer 30 seconden valt het beeld altijd uit. En krijg ik de boodschap "check signal cable. PC" op de samsung.

en ook als ik mijn laptop op standby zet, krijg ik weer even beeld op de samsung...

Als ik de 940MW op een andere pc aansluit werkt het scherm wel. En ook als ik een ander scherm op mijn laptop probeer aan te sluiten werk dit ook... er is dus blijkbaar niks mis met mijn scherm of met mijn laptop. Maar de combinatie van de 2 werkt niet ...

heb op internet nog mensen met deze problemen tegen gekomen, maar nog geen oplossing.

hopelijk heeft iemand een oplossing, thx

• SgtStrider
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02-12-2025

SgtStrider

Fractal Switchover!

Je zit niet na toevallig 30 seconden in de Windows bootprocedure? Dat betekent waarschijnlijk gewoon dat je daar de secundaire aansluiting moet inschakelen.

CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600

Verwijderd

Topicstarter
wat bedoel je ?
mijn pc start normaal op, ik zie de opstart procedure ect, maar ook daarna nog, dus ook het bureaublad enzo, ik kan even een programma openen ofzo, maar na 30 - 60 seconden ofzoiets krijg ik dus die boodschap...

Verwijderd

Topicstarter
niemand een idee? het zou te maken hebben met de vaio event service? maar ik vind niet hoe ik deze uitschakel :-/