Ik krijg nu i.p.v. m'n gewoonlijke icoon te zien dat ie verwijderd is door een admin. Mag ik ook ff weten waarom dan wel. Nu is ie gewoon weg gehaald zonder het ff te zeggen en dat vind ik geen stijl.
Ik heb geen idee, geef eens een urrel naar je vorige icoon, dan kan ik kijken of dat aanstootgevend was oid.
Bericht hierboven
Maar sommigen vonden je icon iets te grof, daarom heb ik hem maar weggehaald.
wat voor icon was het dan?
want om nu een icon gaan te removen omdat er een lobby tegen is.
Als je't met je eige wijze inschattingsvermogen te ver vond gaan dan ok
want om nu een icon gaan te removen omdat er een lobby tegen is.
Als je't met je eige wijze inschattingsvermogen te ver vond gaan dan ok
Een of andere skater die keer op keer op zijn plaat ging, nogal hard. Maar ik heb me er verder niet mee bemoeid.
Bericht hierboven
Tjesus, als een icoontje met een skater die hard op z'n bek gaat al wordt gewijzigd... Vind ik erg ver gaan.Op woensdag 31 januari 2001 12:42 schreef Floris_Diemel het volgende:
Een of andere skater die keer op keer op zijn plaat ging, nogal hard. Maar ik heb me er verder niet mee bemoeid.
Als zelfs de Reclame-codecomissie het goed vind (er is een reclame van)....
daar heb je gelijk in. Op TV zien we dagelijks die kerel uit het pepsi spotje op zn smoel gaan en vervolgens nog een andre kerel die met zn ballen op stangflikkert tijdens het grinden. Jullie worden wel erg soft hoor!Op woensdag 31 januari 2001 12:48 schreef Obi het volgende:
[..]
Tjesus, als een icoontje met een skater die hard op z'n bek gaat al wordt gewijzigd... Vind ik erg ver gaan.
Als zelfs de Reclame-codecomissie het goed vind (er is een reclame van)....
Advanced sheep-counting strategies
Ik zie helemaal geen iconen meer...
Verwijderd
forum is vernieuwd, je moet nu zelf je icoon opsturen en die wordt gecontroleerd op grootteOp woensdag 31 januari 2001 18:44 schreef Mastermind het volgende:
Ik zie helemaal geen iconen meer...
ok.Op woensdag 31 januari 2001 18:55 schreef LLagerwerf het volgende:
[..]
forum is vernieuwd, je moet nu zelf je icoon opsturen en die wordt gecontroleerd op grootte
Mijn icon is 60x55 pixels
Hij is 1538 bytes klein
En heet: Icon.jpg
Dit was me een bevalling, maar wordt niet geaccepteerd.
Moet het formaat exact 60x60 zijn???
Hij is 1538 bytes klein
En heet: Icon.jpg
Dit was me een bevalling, maar wordt niet geaccepteerd.
Moet het formaat exact 60x60 zijn???
edit:
Heb het antwoord op mijn eigen vraag gevonden.
Het moet inderdaad EXACT 60x60 zijn
Heb het antwoord op mijn eigen vraag gevonden.
Het moet inderdaad EXACT 60x60 zijn
Werk om te leven, leef niet om te werken. | Hoe ouder je wordt, hoe beter je vroeger was!
Waar post ik die icon naartoe ? , staat nix over in de FAQ .
Geloof maakt meer kapot dan je lief is | I rock [H]ard! |
Als je je icon via bladeren traceert en daarna op Verstuur klikt wordt het automatisch gecontroleerd.Op woensdag 31 januari 2001 19:31 schreef Hellhound het volgende:
Waar post ik die icon naartoe ? , staat nix over in de FAQ .
Werk om te leven, leef niet om te werken. | Hoe ouder je wordt, hoe beter je vroeger was!
Pixelgrootte moet exact 60x60 zijn. Heb ik net ook ondervonden.Op woensdag 31 januari 2001 19:33 schreef HPC het volgende:
mmm hij wilt mijn icoon niet pakken is 5 kb en krijg error dat ie te groot is ?!?!?
De naam mag ook niet te lang zijn , stond iets van 20 tekens , maar ik moest de mijne toch renamen want werd niet geaccepteerd terwijl die niet meer dan 20 tekens had , dus hou het kort.
Geloof maakt meer kapot dan je lief is | I rock [H]ard! |
Het was trouwes geen skater maar het was een professional wrestler. Je weet wel uit de WWF. Dat is in een wedstrijd die die man in een klap legendarisch maakte. Het icoontje is een stukje film waarin te zien is dat hij vanaf een 5 a 6 meter hoge kooi wordt afgegooid. Dat is natuurlijk nit bijzonder maar hij ging daarna gewoon door met de wedstrijd. Ik vond het een errug mooie shot van die actie vandaar dat ik dat icoon had.
Ik heb trouwens nog van niemand gezien of gehoord dat ze mijn icoon te erg vinden dus dan zou het een beetje achter mijn rug om zijn en dat vind ik een beetje flauw.
Ik weet niet of het misschien aan de groote van het icoon ligt. hij was wel zo'n 35kb maar goed ook daar heb ik niks over gehoord.
Ik zal het plaatje eens posten dan heb je meteen de url.
da's dus http://stuwww.kub.nl/~s572438/plaatjes.mankind.gif
.
Ik heb trouwens nog van niemand gezien of gehoord dat ze mijn icoon te erg vinden dus dan zou het een beetje achter mijn rug om zijn en dat vind ik een beetje flauw.
Ik weet niet of het misschien aan de groote van het icoon ligt. hij was wel zo'n 35kb maar goed ook daar heb ik niks over gehoord.
Ik zal het plaatje eens posten dan heb je meteen de url.

da's dus http://stuwww.kub.nl/~s572438/plaatjes.mankind.gif
Sjeeh die gaat best hard op zijn plaat zeg...
Ik heb nog es gekeken maar ik denk dat ie gewoon te groot was. Maar goed omdat iedereen nog gewoon zijn icoon had en die van mij weg was dacht ik dat er iemand had zitten kutten.
EY! Waarom wordt dit dan niet gepost in .plan of zo?
Nederland een bananenrepubliek? OK, maar dan wel het bijbehorende weer graag!
Die valt van best wel een grote hoogte ofnie dan?
Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...
Op vrijdag 23 februari 2001 17:59 schreef ALH het volgende:
Die valt van best wel een grote hoogte ofnie dan?
Lezen is moeilijkDat is in een wedstrijd die die man in een klap legendarisch maakte. Het icoontje is een stukje film waarin te zien is dat hij vanaf een 5 a 6 meter hoge kooi wordt afgegooid.
Dit icoon vind ik om 2 redenen niet kunnen:
1. Dit ziet er eng uit, we weten niet hoe het afloopt.
2. Hij is irritant flitserig.
Bericht hierboven
Pagina: 1