Aankoop laptop voor school (Max buget 1500€)

Pagina: 1
Acties:
  • 60 views sinds 30-01-2008

• unilizer
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 29-01 21:06
Ik ben een laatste jaars student ingenieur elektronica. En ben momenteel op zoek naar een laptop voor het maken van men eindwerk. Want ik moet regelmatig veranderen van lokaal en plaats, een laptop is dus heel handig.

De laptop zou aan volgende eisen moeten voldoen.
- Intel Duo Core (liefst)
-15,4" schermgrootte
-1024MB ram
-Aparte grafische kaart

Applicaties die moeten draaien op de laptop
-Autocad 2006
-Gewoon office
-Programma van xilinx voor het programmeren van FPGA's (ISE en EDK 8.2 Full version)
-Ook zou ik het gebruiken om muziek te gaan draaien,hiervoor gebruik ik virtual dj 4

Budget : Max rond de 1500€

Het merk speelt niet echt een grote rol maar liefts geen Acer, voor de rest is het allemaal gelijk.

Dank bij voorbaat alvast
groetjes Pieter

Pieter

• EQJim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 28-01 18:20
Heb je zelf al wat alternatieven?

Anders zou ik zeggen: ga naar de mediamarkt/mycom/paradigit/dynabyte en laat je adviseren! Dat is extragratis!

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:56

Thandor

SilverStreak

Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed? :Y)

Is het zelf selecteren van notebooks er tegenwoordig niet meer bij?
Het is namelijk niet de bedoeling dat wij met een aantal notebooks op de proppen komen. We zien graag dan men eerst zelf rondkijkt bij bepaalde notebookleveranciers en daar een aantal modellen uitzoekt die voldoen aan de criteria.
Daar kun je dan meteen reviews en ervaringen over zoeken om een beter beeld te vormen van de producten. Mocht je aan het einde van de rit alsnog geen keuze kunnen maken open dán pas een topic met de criteria, het budget en een opsomming (met daarbij gelieve een link naar de productpagina) van die paar notebooks waar je tussen twijfelt :)

Dit is in ieder geval niet helemaal de bedoeling op GoT. Dicht.

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Dit topic is gesloten.