Toon posts:

Vastlopers bij games

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds kort weer vastlopers tijdens games, dit had ik ooit al een beetje maar toen ging het een poos goed. Tot gisteren.

Ik startte Prey op, en toen het laden van de game voorbij was kreeg ik meteen een vastloper. Dit gebeurd soms ook tijdens het laden.

Dus ik voor de zekerheid de core terugklokken tot 400mhz (-25mhz) en toen liep hij 10 seconden, en bang, weer vast.

Dit ligt zeker niet aan de temps: idle 40 - stressed 70/80

gainward 6800ultra pci-e , niet overgeklokt en standaard koeler.
Is dit een RMA? Hopelijk doen ze bij komplett er niet moeilijk over, of is dit probleem elders te fixen? Ik hoop eht maar .. :)

• Depress
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12:00
Met vastloper bedoel je dan zwartbeeld? Zo ja, dan is het je videokaart, zo niet dan is het iets anders.

Verwijderd

Topicstarter
Nee, gewoon vastlopen .. Maar dat doet hij minder snel als ik de core terugklok,
edit: Toen ik toenet windows opstarte, kreeg ik nadat ik in windows aangekomen was, zwart beeld na 2 seconden! De pc liep wel gewoon verder en het deuntje van windows ook.

[ Voor 106% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2006 12:51 ]

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-07 20:39
cpu en mem draait helemaal stock ?

Verwijderd

Topicstarter
Ja alles draaid stock.

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-07 20:39
en wat voor voeding zit erin ?

Verwijderd

Memtest86 al over je geheugen gegooit?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 13:05:
Memtest86 al over je geheugen gegooit?
Jep, of bedoel je de bootable memtest? (die ga ik nu even draaien)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2006 13:11 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb toenet memtesr86 gedraaid via DOS, en geen errors na 21 minuten en 1 pass en 50% bij de 2e pass (toen kapte ik af) oeps.. 3 posts |:(

help please :O

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2006 13:56 ]

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

21 minuten? No offence, maar een beetje Tweaker weet toch wel dat je memtest langer moet laten lopen dan 21 minuten... 8)7

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Pagina: 1