Imac G3 400 DV voeding probleem?

Pagina: 1
Acties:
  • 161 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Petergr
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-04-2021

Petergr

beroeps prutser

Topicstarter
Ik heb recentelijk een Imac G3 400Mhz gekregen, maar nu is het volgende aan de hand.

sinds ik dat ding heb wil hij niet opstarten, iedere keer als ik um aan wil zetten komt er een zacht plokje uit de speakers, en verder niets. wat ik allemaal gedaan heb: zekering nagekeken, en die is goed (wat zit die lastig verstopt), baterij vervangen van moederbord oude was leeg, cmos (bios) gereset met het knopje aan de binnenkant. verschillende reepjes ram geproberd.
Dit haalde allemaal niet uit, er komt nogsteeds het zelfde eeritante plokje uit de speakers.

weet iemand misschien wat er aan de hand is? ik denk zelf dat de voeding defect is.

www.wardrivers.be/ nee, ik ben geen belg :p maar verder niets mis met belgen.

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:28
http://forums.macosxhints.com/archive/index.php/t-58199.html

Daar hebben ze het ook over de "power supply" dat is het dus waarschijnlijk.

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-02 13:46
Is je analog video / powerboard.
Zag laatst 1 op marktplaats te koop staan, moet je alleen kijken of je de 661-2465 (LG) of de 661-2466 (met een bloemetje op het board).
Deze zijn NIET uitwisselbaar!!!

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

• GeBas
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-04-2025

GeBas

--

uit je verhaal begrijp ik niet goed of ie wel aanblijft en dat ie dan alleen geen beeld geeft.

Als dit het geval moet je eens een monitor op je externe aansluiting aansluiten.

Doet ie echte helemaal nisk dan zet ik mn geld op het analoge videoboard

| Apple iMac 27" 2012 | Apple McBook Pro 13" 2010 | qnap ts-112 |

• Uberprutser
GeBas schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 22:50:
uit je verhaal begrijp ik niet goed of ie wel aanblijft en dat ie dan alleen geen beeld geeft.

Als dit het geval moet je eens een monitor op je externe aansluiting aansluiten.

Doet ie echte helemaal nisk dan zet ik mn geld op het analoge videoboard
Is een board he in die iMac en zoals TS al zei, ploef en dan niks meer.

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Verwijderd

Hallo

Ik heb hier een iMac G3 400, waarvan waarschijnlijk de zekering kapot is, maar waar kan ik die vinden?

Thnx

Groetjes Domien

• Uberprutser
Verwijderd schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 14:22:
Hallo

Ik heb hier een iMac G3 400, waarvan waarschijnlijk de zekering kapot is, maar waar kan ik die vinden?

Thnx

Groetjes Domien
Die zit net achter je stroomaanvoer, moet je je hele machine open"breken" (moet soms met nogal wat geweld).

Pagina: 1