www.wardrivers.be/ nee, ik ben geen belg :p maar verder niets mis met belgen.
http://forums.macosxhints.com/archive/index.php/t-58199.html
Daar hebben ze het ook over de "power supply" dat is het dus waarschijnlijk.
Daar hebben ze het ook over de "power supply" dat is het dus waarschijnlijk.
Is je analog video / powerboard.
Zag laatst 1 op marktplaats te koop staan, moet je alleen kijken of je de 661-2465 (LG) of de 661-2466 (met een bloemetje op het board).
Deze zijn NIET uitwisselbaar!!!
Zag laatst 1 op marktplaats te koop staan, moet je alleen kijken of je de 661-2465 (LG) of de 661-2466 (met een bloemetje op het board).
Deze zijn NIET uitwisselbaar!!!
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
uit je verhaal begrijp ik niet goed of ie wel aanblijft en dat ie dan alleen geen beeld geeft.
Als dit het geval moet je eens een monitor op je externe aansluiting aansluiten.
Doet ie echte helemaal nisk dan zet ik mn geld op het analoge videoboard
Als dit het geval moet je eens een monitor op je externe aansluiting aansluiten.
| Apple iMac 27" 2012 | Apple McBook Pro 13" 2010 | qnap ts-112 |
Is een board he in die iMac en zoals TS al zei, ploef en dan niks meer.GeBas schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 22:50:
uit je verhaal begrijp ik niet goed of ie wel aanblijft en dat ie dan alleen geen beeld geeft.
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
Verwijderd
Hallo
Ik heb hier een iMac G3 400, waarvan waarschijnlijk de zekering kapot is, maar waar kan ik die vinden?
Thnx
Groetjes Domien
Ik heb hier een iMac G3 400, waarvan waarschijnlijk de zekering kapot is, maar waar kan ik die vinden?
Thnx
Groetjes Domien
Die zit net achter je stroomaanvoer, moet je je hele machine open"breken" (moet soms met nogal wat geweld).Verwijderd schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 14:22:
Hallo
Thnx
Groetjes Domien
Pagina: 1