ik heb hier 2 dvd met allemaal windows versies van microsoft.ik heb een pc pc gekregen waar ik xp wil opzetten. de probleem is .... er zit geen dvd speler in
dus ik wou vragen of het mogelijk was om windows xp media center op een cd te burnen?
Koop een DVD. 
Er bestaat geen DVD van Microsoft waarop alle versies staan dus ik neem aan dat je vraagt om hulp bij installatie van illegale software.
Er bestaat geen DVD van Microsoft waarop alle versies staan dus ik neem aan dat je vraagt om hulp bij installatie van illegale software.
ARME AOW’er
dad zou best kunnen maar kan dat niet ??
Hier op GoT zul je absoluut geen hulp krijgen met het installeren van illegale software.
ARME AOW’er
Zie ook Het algemeen beleid #copyright
Licentie of copyright schendingen.
Hoe je aan je software, muziek, foto's, films, Canal+ uitzendingen en dergelijke zaken komt moet je zelf weten, we willen echter niet dat je Gathering of Tweakers.net hier op welke manier dan ook in betrekt. Buiten dat het ons problemen gaat opleveren bij de diverse controlerende instanties willen we niet dat GoT uitgroeit tot een uitwisselboard voor van alles en nog wat. Het volgende willen wij dan ook niet op Gathering of Tweakers zien.
* Warez, cracks NO-CD patches en dergelijke.
* MP3s/DivX'jes en dergelijke met copyrighted inhoud.
* CD-covers.
* Fotorapportages.
* (Ster) reclames.
* GSM-Flashers.
* Hulp bij bovenstaande zaken hoef je eveneens niet te verwachten.
Ongewenste zaken die hier niet genoemd worden zijn te allen tijden ter beoordeling van de crew en die beoordeling is bindend.
Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.
Sorry maar die bestaat wel. MSDN (Service van Microsoft) brengt de DVD's uit en als je daar een abbo op hebt krijg je dat gewoon thuisgestuurd. Dus zeg nu niet gelijk dat TS illegale waar heeft, want dat hoeft niet per definitie waar te zijn.Guardian Angel schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 10:37:
Koop een DVD.
Op de DVD worden alle OSsen van MS gezet in ISO formaat.
Los daarvan zal je op de MSDN site een Key moeten genereren.
[ Voor 10% gewijzigd door SpamLame op 22-10-2006 10:53 . Reden: toevoeging ]
nou ja oke toch bedankt
nu weet ik dit ook weer bedankt voor de tip
Nou volgens mij heb ik op mijn werk een MSDN DVD waar alle versie van Windows op staan.Guardian Angel schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 10:37:
Koop een DVD.
@TS: Op de MSDN staan ISO bestanden die kan je branden.
Volgens mij betreft dat niet twee DVDs maar veel meer DVDs.SpamLame schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 10:49:
[...]
Sorry maar die bestaat wel. MSDN (Service van Microsoft) brengt de DVD's uit en als je daar een abbo op hebt krijg je dat gewoon thuisgestuurd. Dus zeg nu niet gelijk dat TS illegale waar heeft, want dat hoeft niet per definitie waar te zijn.
|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
weet je ook hoe ik een deel van die dvd op pc kan krijgen

SpamLame schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 10:49:
[...]
Sorry maar die bestaat wel. MSDN (Service van Microsoft) brengt de DVD's uit en als je daar een abbo op hebt krijg je dat gewoon thuisgestuurd. Dus zeg nu niet gelijk dat TS illegale waar heeft, want dat hoeft niet per definitie waar te zijn.
Je hebt gelijk, het ligt eraan welke abbo vorm je hebt, maar MSDN stuurt er idd veel op, niet alleen OS'sen. Maar voor dit topic vond ik dat minder intressant.pven schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 10:51:
[...]
Volgens mij betreft dat niet twee DVDs maar veel meer DVDs.
[ Voor 11% gewijzigd door SpamLame op 22-10-2006 10:55 ]
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()