Op GoT is het de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat naar oplossingen. Je hebt weliswaar een en ander geprobeerd, maar je hebt niet zelf de moeite genomen een paar belangrijke vragen te beantwoorden:
1) kan mijn hardware dit aan?
2) zou ik zelfs met andere hardware dit kunnen doen?
1 is vrij simpel: de TNT2 heeft maar één RAMDAC, dus kan maar een analoog scherm tegelijk aansturen. Het is dus ofwel je monitor, danwel je TV, maar niet allebei tegelijk - eh, tenzij je je monitor op 720x576@50Hz wilt en kunt draaien...
2 is ook vrij simpel: je TV heeft een resolutie van 720x576 (PAL). Als je beeld wilt klonen moet je dezelfde resolutie op je PC instellen. Nu werken drivers vaak met TV-out resolutie van 800x600 die dan omlaag gesampled wordt naar PAL-native, maar dan nog zit je aan 800x600 vast op je PC. Daar word je gewoon niet vrolijk van. Oplossing: niet klonen, maar gewoon desktop extenden - maar goed, daar heb je dus een tweede RAMDAC voor nodig.
Verder verbaast het me weinig dat je dit niet zelf hebt kunnen vinden omdat je uiterst slordig bent in je specificaties:
- 55i Mhz? Dat is dus een P3-550 die toevallig op 551M
Hz draait
- TNT2-M62 bestaat niet. Jij hebt waarschijnlijk een TNT2-M64
- Nvidea klinkt als een handcremefabrikant. nVid
ia maakt de videochips
- "een driver" kan nogal wat zijn voor een bedrijf dat een archief van zo'n 9 jaar aan drivers online heeft staan
- welk OS je draait is allicht relevante info
Nu zal een mens alles hierboven wel snappen - maar reken maar dat als je wat jij hier hebt staan als zoektermen gebruikt je totaal niets zinnigs gaat vinden (hooguit andere slordige posts en sites). Wees dus in de toekomst nauwkeurig, je benadeelt alleen jezelf als je dat niet doet