OneStat statistiek en hun banner

Pagina: 1
Acties:

• Brakius
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-02 07:20
Ik heb een website voor een vereniging geschreven. Om de statistieken bij te houden heb ik een gratis OneStat lidmaatschap aangevraagd. Op www.KleineKnaagdieren.nl heb ik op elke pagina deze statistiek staan. Vandaag klikte ik op de statistiekenknop en zag ik naast de cijfertjes rechts een banner met blote dames. Niet dat ik daar niet zo tegen kan, maar onze site wordt door veel jonge mensen bekeken!

Ik had dit nog nooit gezien. Is OneStat nu zo laag gezakt cq hebben ze zo hard geld nodig dat ze naar andere banners grijpen? En sinds wanneer is dit?

Is er een optie dat de huidige statistieken overgezet worden naar een ander statistiek aanbieder?

Voor een voorbeeld:
http://www.kleineknaagdieren.nl/001/OneStat.jpg

• kaassouffle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:41

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

k zie nu alleen 'nette' reclame...
Misschien moet je OneStat zelf eens mailen?

(Heb je geen statistieken bij je hostingpakket zitten?)

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:14
Tja, zoals kaassouffle als zei; je kan ze mailen, misschien dat ze er wat aan doen. Zelf zou ik overigens gewoon aanmelden voor Google Analytics (mits je niet teveel hits per maand krijgt), ze geven erg gedetailleerde statistieken zonder ads of wat dan ook.

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 00:05

DataGhost

iPL dev

Ze bieden gewoon ads aan gebaseerd op jouw surfgedrag :+
OT: Inderdaad even onestat mailen hoe en wat, wellicht kan je die specifieke ads uit laten zetten. Ook kan je overwegen een betaald pakket te nemen, daar is de statistiekenpagina beschermd met een wachtwoord.

edit: ik zie trouwens dat je php hebt, je zou kunnen overwegen zelf een teller te schrijven en/of een kant-en-klaar script ergens vandaan te toveren wat hetzelfde doet, zodat je zelf het een en ander in de hand kan houden.

[ Voor 29% gewijzigd door DataGhost op 22-10-2006 14:17 ]