Toon posts:

2 monitoren aan Dell met Radeon x1400

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hello Folks,

Ik probeer mijn hp pavilion f1703 monitor aan mijn Dell Inspiron 6400 laptop te hangen. Deze laptop heeft een Radeon Mobility x1400 kaart.
Het enige wat ik voor elkaar krijg is dat de hp monitor voor ongeveer 0,5 sec. mijn wallpaper laat zien en daarna weer zwart wordt.
Vreemd genoeg lukt het met een Dell monitor wel.

Wie heeft een idee?

Groeten van Bart

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07:13
Je zult wel iets duidelijker moeten zijn. Heb je al geprobeerd met "Fn + andere toets" de monitor om te schakelen?

Verwijderd

Topicstarter
Yep, ik heb al van alles geprobeert, snel overschakelen met de Fn+F8, omschakelen in het "Eigenschappen voor Beeldscherm" menu, maar steeds met hetzelfde resultaat.
De Dell monitor doet het meteen; zonder wat dan ook omte schakelen.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Wat voor monitoren zijn het precies? Kan die HP monitor die je er probeert aan te hangen de resolutie/refreshrate wel aan. Als de monitor een te hoge reso krijgt kan het zijn dat je idd een flits ziet als de monitor initialiseert, maar omdat hij het niet weer kan geven gewoon zwart wordt.

Verwijderd

Topicstarter
No, refresh rate staat op 75Hz en dat kan die monitor. Probleem blijft hetzelfde als ik de refresh rate naar 60 zet en ook als ik de resolutie omlaag schroef.
De monitor wordt trouwens goed herkend als 4:3 formaat.

• jacklam
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:39
Doet de HP monitor het op andere computers wel? De eerste resultaten in Google als ik op die monitor zoek, verwijzen allemaal naar jouw probleem, maar dan zou de monitor het dus op geen enkele computer meer goed moeten doen...

Verwijderd

Topicstarter
Nog nooit een probleem gehad met de hp monitor; dote het aan mijn hp pc nog steeds fantastisch
Pagina: 1