Ik heb een probleem met mijn creative SB live 5.1. Om direct bij het probleem te komen, vanuit het niets gaat het volume harder, en even later zachter of nog harder, soms gewoon een stuk zachter en komt het een tijdje niet terug waarna ik het geluid dus handmatig harder zet (via hardware volume regelaar niet software die staat altijd op het hoogste) wanneer het geluid dan terug komt schrik je je uiteraard kapot.
Ik heb natuurlijk de nodige tijd in google gestoken maar kan daar niets vinden, zelf gegaan voor een clean install en gekeken of het aan internet lag maar geen van beide hielp
Ik heb de nieuwste drivers geprobeert (5.12.4.296) maar dit hielp ook niet.
Qua hardware heb ik een intel 2.4ghz cpu met een 6600gt liggen maar ik kan me een tijd herinneren waar het geluid gewoon werkte. Ook heb ik het probleem niet constant.. soms wel, en dan maar 5min of soms 15min en soms gewoon helemaal niet. Ik heb verder geen enkel idee hoe ik kan achterhalen wat het probleem is en kom zo ook niet tot een oplossing, hoop dat jullie er wel een weten
(als jullie iets moeten weten wat ik niet verteld heb, gewoon vragen
)
Ik heb natuurlijk de nodige tijd in google gestoken maar kan daar niets vinden, zelf gegaan voor een clean install en gekeken of het aan internet lag maar geen van beide hielp
Ik heb de nieuwste drivers geprobeert (5.12.4.296) maar dit hielp ook niet.
Qua hardware heb ik een intel 2.4ghz cpu met een 6600gt liggen maar ik kan me een tijd herinneren waar het geluid gewoon werkte. Ook heb ik het probleem niet constant.. soms wel, en dan maar 5min of soms 15min en soms gewoon helemaal niet. Ik heb verder geen enkel idee hoe ik kan achterhalen wat het probleem is en kom zo ook niet tot een oplossing, hoop dat jullie er wel een weten
(als jullie iets moeten weten wat ik niet verteld heb, gewoon vragen
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2006 03:37 ]