Wat ik al eens heb gehoord is dat het betekent dat je HD op het punt staat het te begeven.. is er iemand die dit kan bevestigen ?
Bevestigd, maar werkt niet altijd. Gewoon aanzetten.
Smart is een harddisk/bios functie die bij het aanzetten van je pc de harddisk een routinecheckup geeft. Zodra deze errors vind begint ie te blaten, en moet je als de dooie donder al je data backuppen en je harddisk vervangen.
http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.
mja pcies daar was ik al bang voor.. en de kans dat me mobo gewoon die melding geeft doordat er iets mis is met me mobo is wel klein zeker?
Het is namelijk zo'n pl**ris Gigabyte mobo
Het is namelijk zo'n pl**ris Gigabyte mobo
het gaat niet om het feit of ik het aan of uit moet zetten, hij staat standaard op enabled in dit mobo, het gaat erom dat ik die melding krijg bij het opstarten... Het is een Maxtor 20,4 Gb 7200 Rpm heb er nog nooit eerder last van gehad behalve op deze mobo..
hmm... ik dacht altijd dat het een sneller-maak iets was...
fout gedacht dus....
fout gedacht dus....
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
Verwijderd
Met die melding zou ik maar heel erg snel je gegevens backuppen 
Die S.M.A.R.T. geeft aan dat hij het spoedig gaat begeven.
Je kunt met die mededeling gewoon naar je leverancier gaan (mooiste is even uitprinten).
Je hebt drie jaar fabrieksgarantie op Maxtor HDD's. En misschien dat je leverancier hem zelfs direct wil omruilen voor een nieuwe
Die S.M.A.R.T. geeft aan dat hij het spoedig gaat begeven.
Je kunt met die mededeling gewoon naar je leverancier gaan (mooiste is even uitprinten).
Je hebt drie jaar fabrieksgarantie op Maxtor HDD's. En misschien dat je leverancier hem zelfs direct wil omruilen voor een nieuwe
Pagina: 1