Leef vandaag! Wat gisteren gebeurde is voorbij, en wat morgen komt zien we dan wel weer
Systeemspecificaties
Het is mijn niet duidelijk waar je precies op doeld, maar ik neem aan dat je het hebt over het invullen van de betrouwbaarheidsgegevens en niet daadwerkelijk een survey? De Productsurvey gaat er vanuit dat je niet meer dan twee exemplaren hebt van een product (twee hardeschijven voor RAID-opstelling of twee beeldschermen voor dual monitor), vandaar dat je dan ook maar per keer twee betrouwbaarheidsgegevens kan invullen en dat je als systeembeheerder meestal in een uitzonderlijk positie zit omdat je met meerdere exemplaren van dezelfde hardware werkt. Ik kan dus niet zeggen of het handig is om direct meerdere betrouwbaarheidsgegevens te kunnen invullen vanwege het gros van de gebruikers niet met een grote hoeveelheid aan dezelfde hardware werkt.
Het invoeren van een veld 'Aantal' is een oplossing, maar dan moet er wel iets ingebakken worden zodat mensen niet per abuis een aantal van twee stuks invoeren terwijl de hardware op aparate data is aangeschaft. Als je je feature request op de devtrack wil zetten, dan kan dit in overweging worden genomen door een devver
.
Het invoeren van een veld 'Aantal' is een oplossing, maar dan moet er wel iets ingebakken worden zodat mensen niet per abuis een aantal van twee stuks invoeren terwijl de hardware op aparate data is aangeschaft. Als je je feature request op de devtrack wil zetten, dan kan dit in overweging worden genomen door een devver
De huidige manier van invullen is inderdaad niet ideaal als je zeer grote aantallen exemplaren wilt invullen. Het is in principe wel mogelijk om een extra veld voor aantal toe te voegen, maar dan moeten deze exemplaren wel op hetzelfde moment zijn aangeschaft en dezelfde status hebben (in gebruik / buiten gebruik / defect).