ADSL Nieuwegein

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Topicstarter
Voor de mensen in Nieuwegein met een xs4all-abbo...

Mensen die via xs4all een abbo hebben, wel met mxstream verbinding kunnen krijgen, maar niet kunnen inloggen bij xs4all, komt dit omdat je account nog niet is geactiveerd. Dit vertelde een medewerker mij vanmorgen. Omdat ze de grote vraag in ngein niet konden overzien, hebben ze te weinig ip-adressen gereserveerd. Ik heb alles al aangesloten, maar moet nu dus nog min. een week wachten voordat alles is geconfigureerd en mijn account wordt geactiveerd. En waar kunnnen we dit allemaal lezen... precies helemaal nergens. mijn eerste ervaringen met xs4all:

:( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14506

insane clown posse heerst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Topicstarter
i know B-)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
  • Laatst online: 22:59
Damn.. heb ik net maandag ADSL aangevraagd, ik zal wel niet de enige zijn die het ook deze maand heeft aangevraagd in N'gein. Zal mij benieuwen hoe lang het gaat duren.

Ik woon btw ook in N'gein.. kutslaapstad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toraq
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

toraq

Shoving is the answer

wij nieuwegeiners overheersen hier wel met onze adsl topics :D lol.

I am a shover robot, do not trust the pusher robot, I will protect you from the terrible secrets of space!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
Volgens mij komt iedereen hier uit N'gein die probs heeft met ADSL :)

Nieuwegein roeleert :) (ahem :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertdeBruin
  • Laatst online: 14-04 14:58
Let's hear it for Nieuwegein!!!!! Whoehoe!! :)

Heb zelf ook een aanvraag xs4all lopen, maar nog steeds dezelfde status "Aanvraag naar KPN gestuurd" :(

Ik ben overigens wel blij dat het hier ADSL betreft: dit is onze eerste breedband verbinding en als het een kabelverbinding was geweest dan was de snelheid waarschijnlijk niet bepaald top met zoveel aanvragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damswer
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-06 06:26

damswer

mSW - LU since 2005

Het hele ADSL gezeik houd bij mij om de hoek op! En nergens staat wanneer ze verder gaan. Dus dubbel genaaid nu. Kan vanauit de tuin onderhand mensen zien adsl'en. En die 50% korting ken ik ook mooi naar fluiten.

En ja, die kabelmodem mogelijkheid laat ook nog wel even op zich wachten. En is voor bijna 100% beroerder dan de ADSL oplossing.

-== PC ^ PSP ^ VITA ^ PS2/3/4 ^ N/3DS ^ GAMECUBE ^ S/NES ^ AMIGA ^IPAQ ^ IOS ^ANDROID ^ XB360/ONE ==-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
Op donderdag 01 februari 2001 14:48 schreef damswer het volgende:
Het hele ADSL gezeik houd bij mij om de hoek op! En nergens staat wanneer ze verder gaan. Dus dubbel genaaid nu. Kan vanauit de tuin onderhand mensen zien adsl'en. En die 50% korting ken ik ook mooi naar fluiten.

En ja, die kabelmodem mogelijkheid laat ook nog wel even op zich wachten. En is voor bijna 100% beroerder dan de ADSL oplossing.
Ehm.... waar woon jij dan precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toraq
  • Niet online

toraq

Shoving is the answer

ik hoorde van casema dat kabelinternet in mei in nieuwegein komt, gelukkig hoef ik geen casema-abonnee te worden, tenminste, als mijn adsl er dan eindelijk eens is. :)

I am a shover robot, do not trust the pusher robot, I will protect you from the terrible secrets of space!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16545

Op donderdag 01 februari 2001 17:42 schreef toraq het volgende:
ik hoorde van casema dat kabelinternet in mei in nieuwegein komt, gelukkig hoef ik geen casema-abonnee te worden, tenminste, als mijn adsl er dan eindelijk eens is. :)
haha, bij Casema zijn ze echt dom!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alkaline
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-04-2022

Alkaline

100% acid free

Ik heb me ingeschreven bij Sonera. Blijkt Sonera niet door te gaan. :( Ik krijg op z,n minst nog die 50% korting van de KPN.
Deze week zou ik bericht krijgen wat er precies zou gebeuren.

We zouden in Nieuwegein al lang kabelinternet moeten hebben volgens de helpdesk van die gare Casema. Wie wilt nou Casema? Het komt later en zeer waarschijnlijk is het trager en ze hebben een onacceptabele datalimiet.

The whole is always greater than the sum of it's parts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toraq
  • Niet online

toraq

Shoving is the answer

xs4all heeft zo'n blije fair-use policy, maar waar ligt de grens eigenlijk, weet iemand dat ?
dus als ik in een maand zeg maar (50kb/s * 60 * 60 * 24 * 30) 129.6 gb download. worden ze dan boos ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jant
  • Niet online
dus als ik in een maand zeg maar (50kb/s * 60 * 60 * 24 * 30) 129.6 gb download. worden ze dan boos ? :)
50 * 60 * 60 * 24 * 365 / 12

Een album per dag; een selectie: https://open.spotify.com/playlist/6s3nNLl8pJpCwLR3LPligA?si=dddc51153b2a49e8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toraq
  • Niet online

toraq

Shoving is the answer

ik hield rekening met een storinkje af en toe. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12711

Weet iemand wanneer ASDL eindelijk in N'gein-zuid aangeboden gaat worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jant
  • Niet online
Op donderdag 01 februari 2001 23:37 schreef toraq het volgende:
ik hield rekening met een storinkje af en toe. >:)
Ben ik uitgeluld :)

Een album per dag; een selectie: https://open.spotify.com/playlist/6s3nNLl8pJpCwLR3LPligA?si=dddc51153b2a49e8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damswer

damswer

mSW - LU since 2005

Op donderdag 01 februari 2001 15:16 schreef Glorix Jim het volgende:

[..]

Ehm.... waar woon jij dan precies?
Fokkesteeg

-== PC ^ PSP ^ VITA ^ PS2/3/4 ^ N/3DS ^ GAMECUBE ^ S/NES ^ AMIGA ^IPAQ ^ IOS ^ANDROID ^ XB360/ONE ==-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damswer

damswer

mSW - LU since 2005

Op vrijdag 02 februari 2001 01:26 schreef Shit_I_did_it_again het volgende:
Weet iemand wanneer ASDL eindelijk in N'gein-zuid aangeboden gaat worden?
Misschien als alle tramhaltes vernieuwd zijn, en er een nieuw city plaza is gebouwd. Niemand kan me tot dusver een antwoord geven. Word er een beetje moe van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12711

Ik woon aan de Lekboulevaart, da's vlak bij de Lekbrug (A2 Vianen).
Volgens mij (postcode chek) is hier nog geen ASDL. toch....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damswer

damswer

mSW - LU since 2005

Het is nu helemaal wazig, want op postcodes waar je het eerst wel kon krijgen, zegt de check dat het nu ineens niet meer kan.
Vriend van me [galecop] zit nu volgens xs4all in fase 6 van 7, maar de check zegt dat ie het niet kan krijgen. Hoe zuur kun je het dus eten. Blijft vreemd. Maar voor de rest nog geen verdere info kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
Op woensdag 07 februari 2001 08:28 schreef damswer het volgende:
Het is nu helemaal wazig, want op postcodes waar je het eerst wel kon krijgen, zegt de check dat het nu ineens niet meer kan.
Vriend van me [galecop] zit nu volgens xs4all in fase 6 van 7, maar de check zegt dat ie het niet kan krijgen. Hoe zuur kun je het dus eten. Blijft vreemd. Maar voor de rest nog geen verdere info kunnen vinden.
Hoe ken dat nou? In fase 3 heeft de KPN zelf de lijn al getest (ik zit nu in fase 3 en heb net een brief van de KPN gehad waarin dat vermeld stond).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damswer

damswer

mSW - LU since 2005

het is ook vreemd, zoals ik al zei. Maargoed, het blijft afwachten. Voorlopig heb ik nog nix ;((

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toraq
  • Niet online

toraq

Shoving is the answer

ik wacht inmiddels al weer 6 weken. kutkpn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Topicstarter
ik heb het sinds een paar dagen :9 en het is net alsof je van een eendje in een ferrari stapt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
iedereen die nu al een poosje zit te wachten:
bel eens naar xs4all, die vertellen je waarschijnlijk dat je naar de mx-stream moet bellen en daar zal vast en zeker blijken dat je goedkeuring daar is blijven hangen.
Ik wacht al sinds 27 december!! , bel ik van de week op, blijkt dus dat kpn alles had laten liggen (niet alleen bij mij, bij 2 anderen die ik ken ook, 1 is dus al ge-annuleerd). Dus na 6 weken nog steeds status 3/7. Vraag ik of het een beetje snel afgehandeld kan worden, "nee meneer sorry".
Oftewel nog even een paar weken telefoonkosten trekken.
Heerlijk niet, die monopolisten
KPN :r !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 21564

Nieuwegein zit helemaal vol qua aansluitingen. Mijn aanvraag is geannuleerd
en het was niet mogelijk om opnieuw aan te vragen. Kpn had problemen met de centrales, wat uiteraard weer ff ken gaan duren.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toraq
  • Niet online

toraq

Shoving is the answer

wanneer heb jij het aangevraagd dan ?

Pagina: 1