Goede avond, mijn neef wil graag een nieuwe computer, en odmat hij bijna jarig is betalen zijn ouders grotendeels mee aan de computer. Scherm heeft hij al en totaal mog het zooitje niet veel meer dan 1700 euro kosten.
Ik heb een vriend van me uitgedaagd om het beste gamesysteem voor dat geld te samenstellen. We hebben 2 totaal verschillende systemen in elkaar gezet, en nu willen we kijken welk systeem het beste is, en dus wie het beste systeem kan samenstellen (onderlinge strijd).
Pc is bedoeld voor:
Zwaar gamen - Overklokken - MSN - internet - Films erop zetten - Veel games
PC 1:

komt nog koelertje op
PC 2:

Ik zeg niet wie welk systeem heeft samengestelt, op het einde:) Als er eruit zijn gekomen.
Graag zeggen welk systeem je het beste vind, en waarom, en of er verbeteringen in kunnen.
Groeten,
BREEEDAA!!!!! 1-0!!!!!
WAAAAAAAAAAAA:D
Ik heb een vriend van me uitgedaagd om het beste gamesysteem voor dat geld te samenstellen. We hebben 2 totaal verschillende systemen in elkaar gezet, en nu willen we kijken welk systeem het beste is, en dus wie het beste systeem kan samenstellen (onderlinge strijd).
Pc is bedoeld voor:
Zwaar gamen - Overklokken - MSN - internet - Films erop zetten - Veel games
PC 1:

komt nog koelertje op
PC 2:

Ik zeg niet wie welk systeem heeft samengestelt, op het einde:) Als er eruit zijn gekomen.
Graag zeggen welk systeem je het beste vind, en waarom, en of er verbeteringen in kunnen.
Groeten,
BREEEDAA!!!!! 1-0!!!!!
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2006 21:55 . Reden: verkeerd budget ]