Toon posts:

kwaliteit van recoverde files

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hey

ik vroeg me af of de kwaliteit van recoverde mp3tjes ook slechter is dan het orgineel, ik had mn hdd geformateerd alleen ik heb van mn mp3tjes geen backup gemaakt.... Dom dom maja nu ben ik aan het herstellen, dat wil wel, maar ik heb het gevoel dat de kwaliteit achteruit is gegaan. Is dat nou ook echt mogelijk of lijkt dat zo.. Het gaat om 40 gb aan mp3s hoop dat t niet zo is dat zou zonde zijn

edit:
Ik heb mn windows partitie niet geformateerd, drivers of iets dergelijks kunnen het niet zijn
dan nog ff iets, volgens het programma wat ik gebruik: getdataback for nfts mag ik de recoverde files niet op de geformatteerde schijf weer neer zetten, is er toch een manier om dat wel te kunnen doen of word alles dan onbruikbaar? Ik vraag dit omdat ik geen ruimte meer heb op een andere partitie

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2006 20:37 ]

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07:01
Lijkt me sterk het zijn immers 1-en & 0-en. Misschien een andere geluidkaart driver gebruikt?

[ Voor 6% gewijzigd door lowfi op 21-10-2006 20:27 ]

Verwijderd

Als jij een file compleet terug hebt kunnen halen dan is dat exact het bestand dat je eerst ook al had. De kwaliteit is dan ook exact gelijk.

• Xer0X
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-02 09:06

Xer0X

Gotha know??

Je kan het inderdaad niet terug op dezelfde partitie schrijven.

Anders zou je over de files die gerecoverd moeten worden heen kunnen schrijven.
immers voor windows is de schijf gewoon leeg.