Toon posts:

[Kaspersky]probleem bij starten van games

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,
ik heb onlangs de trial-versie van Kaspersky 6.0 geïnstalleerd.
nu heb ik echer problemen bij sommige games. GTA:SA start helemaal niet meer op, als ik het spel start, komt hij tussen de processen te staan, maar 2 seconden later is ie al weer verdwenen...
Joint operations(een multiplayer spel) werk ook niet meer, als ik een multplayer game wil joinen krijg ik op het einde van het laden een "sysdump.txt saved" error. als ik op ok klik krijg ik de fout "er is een fout opgetreden in jointops.exe en het programma moet worden afgesloten...."

heeft iemand een idee hoe ik dit zou kunnen oplossen?
(het spel Jointops staat op de lijst van vertrouwde programma's)

• Bernaar
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01 16:03
Als je naar instellingen van je beveiliging gaat, op welk niveau staat deze ingesteld? Heb je al eens "Herstellen" geprobeerd daar?

Verwijderd

Topicstarter
alle beveiliginsinstellingen staan op aanbevolen.
het probleem van dat multiplayer spel ligt misschien aan een bepaalde poort die door Kaspersky wordt geblokkeerd, is er een manier om ervoor te zorgen dat bepaalde poorten niet worden gescand?

het probleem van GTA vind ik wel het vreemdst, aangezien er daar geen internet aan te pas komt... :?

• Bernaar
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01 16:03
Verwijderd schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 15:25:
alle beveiliginsinstellingen staan op aanbevolen.
het probleem van dat multiplayer spel ligt misschien aan een bepaalde poort die door Kaspersky wordt geblokkeerd, is er een manier om ervoor te zorgen dat bepaalde poorten niet worden gescand?

het probleem van GTA vind ik wel het vreemdst, aangezien er daar geen internet aan te pas komt... :?
Blokkeerd kaspersky poorten dan? Ik zou toch eens proberen de boel opnieuw te installeren... Of kijken of het niet een firewall is die iets blokkeerd?