vraagje, hoe kan ik via Winamp of een playlist van Winamp deze in een TXT zetten,
zodat ik alle nummer zie staan
zodat ik alle nummer zie staan
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Signature
Thanks F.J.KF_J_K schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 18:54:
Vraagje, wil je de volgende keer eerst even gewoon rond kijken in het programma zelf, en zoeken op verschillende plaatsen? Winam heeft namelijk gewoon een functie om er HTML van te maken. En HTML kan je natuurlijk zo omzetten naar txt. [google=exporteer winamp playlist] laat hetzelfde ook zien.
Sterker nog: een winamp playlist is gewoon een ascii (tekst) bestand.
Kortom: lees even Policy: Alle regels die op het forum gelden door, ook de "sticky" topics boven elk subforum zullen interressant zijn om te lezen voor je een topic opent. Hoe dan ook welkom op GoT
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
[ Voor 15% gewijzigd door Albert020 op 21-10-2006 19:18 ]
de rest van de reacties lezen? .m3u of .pls renamen naar .txt werkt ook.. Wees creatief
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Ik schop niet man !BasieP schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 12:49:
[...]
de rest van de reacties lezen? .m3u of .pls renamen naar .txt werkt ook.. Wees creatief
verder is schoppen binnen 24u niet echt gewenst hier
Selecteer het bestand, rechtermuisknop, naam wijzigen / rename (of druk op F2)? watvoor ict medewerker ben je eigenlijk?Albert020 schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 13:08:
[...]
Ik schop niet man !
Als je dan ook even uitlegt hoe ik .m3u of pls moet renamen dan ben je compleet in je antwoord Pfff
[ Voor 19% gewijzigd door scorpie op 22-10-2006 13:15 ]
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Verwijderd
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2006 13:15 ]
Als je zelfs dat al niet weet gok ik dat GoT niet iets voor jou is. We verwachten van onze gebruikers toch wel een basic-kennis van computers/software hebben, zoals je ook in [faq=,]Registratievoorwaarden en faq[/faq] kunt lezen. Ik ga dit topic dan ook sluiten.Albert020 schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 13:08:
[...]
Ik schop niet man !
Als je dan ook even uitlegt hoe ik .m3u of pls moet renamen dan ben je compleet in je antwoord Pfff
Signature
Dit topic is gesloten.
![]()