Welke adaptor voor sweex card-reader(NB000051)

Pagina: 1
Acties:

• Copycat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-12-2025

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Topicstarter
Na een verhuizing heb ik hier nog steeds een kast met allerlei adaptors en nou heb ik diegene voor m'n card reader nodig om foto's op dvd te zetten.Als iemand zo behulpzaam zou willen zijn om even onder z'n buro te kruipen zou dat zeer op prijs worden gesteld :P

Heb al via verschillende termen/vragen gegoogled zowel op tekst als afbeeldingen
Sweex site is bagger, drivers moest ik al ergens anders wegplukken.
Helpdesk is maandag pas weer open en dat is eigenlijk te laat.

Dus wie o wie helpt me even uit de brand. _/-\o_

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

• 5mebibyte
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08-02 19:26
De NB000051 verwijst naar een interne card reader, ik neem aan dat je een ander nummer bedoelt zo ja welke dan? :)

verdwaalde ict'er op elektro!

• Copycat

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Topicstarter
5mebibyte schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 17:30:
De NB000051 verwijst naar een interne card reader, ik neem aan dat je een ander nummer bedoelt zo ja welke dan? :)
Nee hij is " +/- intern" . Dwz d'r kan een bracket omheen maar ik had hem altijd los op het bureau liggen.
<edit>is dus wel het juiste typenr. manual op die link staat niks in ,was al door mij gechecked</edit>

[ Voor 10% gewijzigd door Copycat op 21-10-2006 17:47 ]

• Copycat

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Topicstarter
Kom op d'r zijn tweakers genoeg met deze card reader. Zijn jullie nou allenmaal te lui om even onder je buro te kruipen en me te vertellen wat er op de adaptor staat (output) :?

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Copycat schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 16:47:
Kom op d'r zijn tweakers genoeg met deze card reader. Zijn jullie nou allenmaal te lui om even onder je buro te kruipen en me te vertellen wat er op de adaptor staat (output) :?
binnen 24u kicken vinden ze hier niet leuk

en kijk eens op de cardreader zelf, wat staat er bij de powerinput? Zoiets hoort trouwens in de manual te staan. Maar probeer gewoon een adapter die past, hou rekening dat de output van de adapter niet hoger is dan +-6volt (denk ik)
zeg.... heb je em al geprobeerd met alleen de usb deraan? heb zon vaag vermoeden dat ie (ook) z'n juice via de usb kan krijgen

[ Voor 10% gewijzigd door Raven op 22-10-2006 16:59 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

In de manual staat "USB Powered"; daarvoor hoeft niemand onder zijn bureau te kruipen want voor zover ik weet zijn 99.9% van alle card-readers USB Powered...

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

MAX3400 schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 16:59:
In de manual staat "USB Powered"; daarvoor hoeft niemand onder zijn bureau te kruipen want voor zover ik weet zijn 99.9% van alle card-readers USB Powered...
je was me net voor ;) , net een edit gedaan hierboven (laatste regel)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Copycat

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Topicstarter
MAX3400 schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 16:59:
Verrek dat werkt ja ook! Maar voor de complletheid zou ik toch graag willen weten welke adaptor erbij hoort. En wou ik weten of ie van teveel juice (geen 220 ofzo) kapot gaat :?

• Swaptor
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-10-2025

Swaptor

Java Apprentice

Waarom zou een USB-powered adapter een externe adapter nodig hebben?
Standaard (en dat is als je dus niet een wazig frontside aangesloten USB-bus hebt) is er al een 5v-lijn aanwezig op je USB-poortje, dus een extra adapter is echt overbodig.

Draadloze gegevensoverdracht op een kaartlezer is niet voor mij overigens, als je je kabel niet aan zou willen sluiten.

edit:
de handleiding rept met geen woord over een adapter, deze pdf is gewoon van de site van Sweex geplukt trouwens.

[ Voor 21% gewijzigd door Swaptor op 23-10-2006 00:13 ]

Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude

Pagina: 1