Toon posts:

sql en ms access probleempje

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allen,

Ik zit met de volgende vraag,

Ik werk met Ms Access 2003 UK
Ik laat in een formulier 2 waarden laat invullen (in mijn geval een begin datum en een eind datum)
Dat is de periode waarover een controle wordt uitgevoerd.(bijv. een week)
Hoe kan ik deze 2 ingevoerde waarden automatisch in laten vullen in een query,zodat hij dan deze waarden gebruikt om de query uit te voeren?????????????
Bijv: SELECT artikelnummer,aantal_besteld
FROM verkooporder
WHERE gewenste_leverdatum >= hier dan de eerste datum
AND gewenste_leverdatum <= hier dan de tweede datum

De bedoeling is om zo alle waarden van artikelnummer en aantal_besteld op te vragen in de periode tussen de 2 datums.
Zo wil ik dan ook een andere query maken met gegevens uit een andere tabel en dan de 2 resultaten met elkaar gaan vergelijken.

Iemand enig idee?? :?

M.v.g.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Hmmm, wat heb je zelf al geprobeerd?????????????
Wat werkte er niet aan?????????????
Heb je al iets gezocht?????????????
In PRG is het de bedoeling dat je wat eigen inzet toont en dat mis ik hier behoorlijk; dit is gewoon vragen om een kant-en-klare oplossing en daar doen we hier in PRG niet aan.

Je bent hier altijd welkom als je concrete vragen hebt, maar op deze manier is me toch net te gortig; lees daarom voordat je een nieuw topic opent eerst de Programming Quickstart even door en zorg dat je je daar aan houdt bij een eventueel nieuw topic ;)

Verder is het wellicht even het overwegen waard dit probleem (wederom, als je je aan de "lokale regels houdt") te bespreken in OFF; zie ook Waar hoort mijn topic?

Oh, en uiteraard desalniettemin toch welkom op GoT :w

[ Voor 23% gewijzigd door RobIII op 21-10-2006 19:43 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.