Sinds 2 a 3 maanden heb ik er constant last van. Internet games kan ik niet meer spelen omdat ik constant lag en wanneer ik bijvoorbeeld online ga pokeren dan kan ik soms niet reageren en dat is best irritant als je goede kaarten hebt en de pot meer dan 100 dollar is. Mijn msn valt ook regelmatig uit of krijg ik gewoon hele lappen tekst niet door van vrienden.
Ik heb mijn provider al 2 keer gebeld, maar die zeggen dat ze er niks aan kunnen doen. Ik heb er verder nooit last van gehad en het is ook alleen op mijn pc. De rest van de pc's die op de wireless router zijn aangesloten hebben nergens last van.
Heeft iemand enig idee waar het probleem zich zou kunnen voordoen. Het is best frustrerend.
Ik heb mijn provider al 2 keer gebeld, maar die zeggen dat ze er niks aan kunnen doen. Ik heb er verder nooit last van gehad en het is ook alleen op mijn pc. De rest van de pc's die op de wireless router zijn aangesloten hebben nergens last van.
Heeft iemand enig idee waar het probleem zich zou kunnen voordoen. Het is best frustrerend.