Vele plaatjes naar 1 totaalplaatje

Pagina: 1
Acties:
  • 119 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• LinuX-TUX
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23-07 09:42
Er zal ongetwijfeld wel eens eerder een topic geweest zijn zoals deze, maar ik kan het echt niet vinden.

Ik ben op zoek naar een pakket, waarmee je van vele plaatjes 1 groot plaatje maakt. Dus een grote foto die uiteindelijk bestaat uit allemaal kleine fotootjes.

Nu heb ik Google & GoT erop nageslagen met allemaal loze termen als 'vele plaatjes naar een' en andere dingen, maar omdat ik de naam van deze techniek NIET weet, zit ik me helemaal blind te zoeken. (al voor 2 dagen :$)

Kan iemand mij een lijntje aanwerpen hoe deze techniek heet OF direct een pakket die het kan _/-\o_ ?

Nog zitten twijfelen over hier of de fotografie topics, maar aangezien ik specifiek op zoek ben naar software maar hier neergezet.

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:27
Hier had m'n pa het ook al over.

Is het niet iets als een mozaiek plaatje?

Na even op Google te hebben gekeken, is het dus wel een mozaiek iets

zie: http://www.google.nl/sear...=1&q=Mosaic+photo&spell=1

[ Voor 53% gewijzigd door ThinkPad op 21-10-2006 16:37 ]

• crashmatrix
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-03 16:20
Probeer eens te zoeken op 'picture mosaic' op google, dan krijg je gegarandeerd meer hits :) d'r zijn erg veel oplossingen om het gewenste resultaat te bereiken.

• LinuX-TUX
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23-07 09:42
Ja en nee. De afbeelding die dan uiteindelijk bestaat is gebaseerd op een foto of plaatje die je al had. En die bestaat dus uit al die kleine plaatjes.

Geloof dat de clip van 2pac het ook in zich had vroeger op het einde.

LAMA, dat is het. Dank je wel _/-\o_
Moet echt maar weer eens een stoomcursus googlen gaan nemen :$