Hi,
Ik heb al het een en ander gevonden op internet maar het wil niet hellemaal werken...
Toen ik mijn pc wilde opstarten kreeg ik de error: MBR error 1
Dat had ik opgelost door de Windows recovery cd erin te doen en naar dos te gaan in te loggen en het commando fixmbr te doen.
Nu hoopte ik dat mijn pc het weer zou doen maar nu heb ik de erorr: Disk boot failure
Ik heb ook al gelezen dat ik de boot.ini van een goede pc af moet halen en op bij mi erop moest doen.
Ik heb toen een diskette gepakt en boot.ini erop gedaan van een goede pc hier in huis...
Heb toen weer de windows recovery cd opgestart en weer ingelogd ton hen ik gedaan:
copy A:\boot.ini C:\ toen vroeg hij of ik het wilde overschrijven en heb dat gedaan.
Nu doet mijn pc het nog steeds niet en krijg nog steeds dezelfde error.
Alles klopt in de bios en hij ziet de schijf gewoon.
Ik heb een asus motherboard en een nvidea 6600 videokaart.
Verder heb ik 1024mb aan ram geheugen en heb 2sata schrijven van 150 en 200 gig
Op de 150gig staat windows en intotaal iets van 4 gedeelde schijven ( ben het woord ff kwijt)
Op de 200gig staan ets van 3 gedeelde schijven
Ik heb even rond gekeken op mijn hd en alles staat er nog op.
Wie kan mij helpen met het maken van mijn pc?
Ik heb al het een en ander gevonden op internet maar het wil niet hellemaal werken...
Toen ik mijn pc wilde opstarten kreeg ik de error: MBR error 1
Dat had ik opgelost door de Windows recovery cd erin te doen en naar dos te gaan in te loggen en het commando fixmbr te doen.
Nu hoopte ik dat mijn pc het weer zou doen maar nu heb ik de erorr: Disk boot failure
Ik heb ook al gelezen dat ik de boot.ini van een goede pc af moet halen en op bij mi erop moest doen.
Ik heb toen een diskette gepakt en boot.ini erop gedaan van een goede pc hier in huis...
Heb toen weer de windows recovery cd opgestart en weer ingelogd ton hen ik gedaan:
copy A:\boot.ini C:\ toen vroeg hij of ik het wilde overschrijven en heb dat gedaan.
Nu doet mijn pc het nog steeds niet en krijg nog steeds dezelfde error.
Alles klopt in de bios en hij ziet de schijf gewoon.
Ik heb een asus motherboard en een nvidea 6600 videokaart.
Verder heb ik 1024mb aan ram geheugen en heb 2sata schrijven van 150 en 200 gig
Op de 150gig staat windows en intotaal iets van 4 gedeelde schijven ( ben het woord ff kwijt)
Op de 200gig staan ets van 3 gedeelde schijven
Ik heb even rond gekeken op mijn hd en alles staat er nog op.
Wie kan mij helpen met het maken van mijn pc?