noctua d15 g2 be quiet 850 dark power 14 voeding asus 5080 astral motu ultra lite mk5 audio kaart seagate 530r 1tb m2 ssd samsung sm863 960 gb ssd
Verwijderd
Eigenlijk heb ik geen idee want mijn kt7a moet nog binnen komen.. maar misschien moet je ff het boekje doorspitten voor eventuele jumpersettings ?
kan geen jumper setings vinden
noctua d15 g2 be quiet 850 dark power 14 voeding asus 5080 astral motu ultra lite mk5 audio kaart seagate 530r 1tb m2 ssd samsung sm863 960 gb ssd
Verwijderd
Dat win98SE maar een Schijf ziet is normaal.
Wat betreft die vastlopers: dan moet je denken aan een irq prob. Kijk eens bij je computerconfiguratie. Als je HPT 370 controller samen met een andere kaart op een IRQ zit dan kun je vaak last hebben van die vastlopers.
Ik heb ze ook heel lang gehad op mijn Abit KT7-Raid.
PS windhoos geeft niet aan dat er een conflict, maar die is er dus wel|:(
Wat betreft die vastlopers: dan moet je denken aan een irq prob. Kijk eens bij je computerconfiguratie. Als je HPT 370 controller samen met een andere kaart op een IRQ zit dan kun je vaak last hebben van die vastlopers.
Ik heb ze ook heel lang gehad op mijn Abit KT7-Raid.
PS windhoos geeft niet aan dat er een conflict, maar die is er dus wel|:(
ja maar als ik ze alebei op een aansluiting zet [master slave] op de raid
is er niks aan de hand
is er niks aan de hand
Pagina: 1