Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

" en ' toets geeft automatisch dubbele "

Pagina: 1
Acties:

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-11 12:03
een beetje vreemd probleem en volgens mij is er een hele makkelijke oplossing voor.

als ik de haakjes in de lucht toets druk dan hoort er normaal niks te verschijnen, pas na een spatie, of na een 2e keer drukken of na een klinker zodat het boven op die letter wordt gezet. bij mij is nu het geval dat als ik 1x druk er meteen al '' verschijnt. ik kan nu dus geen streepjes meer op letters zetten. als ik shift en dan die toets indruk krijg ik "". het dubbele dus.

wie verlost mij van dit mistery? :/ :>

Facts don't care about your feelings

• MrDrako
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-11 00:30

MrDrako

nep ict'er

je toetsenbord indeling staat waarschijnlijk op nederlands in plaats van Verenigde Staten (internationaal)
Configuratiescherm>landinstellingen>tabblad talen> Details
Stel daar VS (internationaal) in en je zou weer verder moeten kunnen.

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23:39
Zet je keyboard settings maar weer terug op US-international. En anders je language.

edit:
MrDrako was eerder

[ Voor 17% gewijzigd door Thralas op 21-10-2006 12:46 ]

• YoshiBignose
mijn toetsenbordindeling staat wel op VS. heb ze allemaal geprobeerd en heeft geen nut.

hij staat trouwens op NL Nederlands - VS Verenigde Staten

[ Voor 46% gewijzigd door YoshiBignose op 21-10-2006 12:47 ]

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-10 15:31
Use Alt+Shift to switch between Keyboard Language layouts.

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

• El_Frigo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-11 18:31
Je keyboard input language staat waarschijnlijk op "US" ingesteld. Verander dit naar "United-States International" en je " en ' en é etc. werken weer als vanouds.
Mogelijk heb je de "Regional and Language Options" (ongemerkt) aangepast.

Asus P4PE, Intel Pentium IV 2.66 Ghz., Corsair DDR 512MB PC3200, ATI Radeon 9700Pro 128Mb, Hauppauge WinTV PVR 350, Creative Soundblaster Live!, Tekram 390U3W, Plextor PX-40TSi, PX-W1210TS

• Faeshaas
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:02
Dit probleem had ik laatst ook. Dit heeft niks met je toetsenbord instellingen te maken. Er is hier toen ook iemand geweest met zijn eigen computerbedrijf die hier 2 uur bezig is geweest en het niet kon oplossen. Dit terwijl de oplossing uiteindelijk simpel is. Na een virusscan van NOD32 was bij mij het probleem verholpen. Waarschijnlijk dus dat het een virus of zoiets is. Scan je computer eens grondig en daarna zou het opgelost moeten zijn.

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

Niet goed gelezen, het klinkt idd meer als malware of een virus....... succes

[ Voor 86% gewijzigd door GambitRS op 21-10-2006 12:50 ]

MechWarrior || Monsters Game

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-11 22:26

ThaHandy

Discovery Channel

configuratiescherm->landinstellingen->talen-> details

hetgene wat jij wilt, dan zou de keyboard op "verenigde staten (internationaal)" moeten staan en zal nu waarschijnlijk op "verenigde staten" staan

[ Voor 8% gewijzigd door ThaHandy op 21-10-2006 12:51 ]

• YoshiBignose
ah kijk, een virus. dat lijkt me idd eerder het geval. alt+shift ken ik en dat maakt geen enkel verschil (ctrl+shift ook niet). heb nod32 en die vindt alleen geen virus hmmm.

edit: huh wat jullie allemaal zeggen in taal heb ik 4 keuzes:

VS - VS
VS - VS int.
NL - NL
NL - VS

zoiets... ik heb daar nooit wat aan veranderd maar ik heb ze wel allemaal geprobeerd. rechtsonderin heb ik ook die knopjes voor toetsenbord en die staan nu op NL en als ik op het toetsenbord icoon druk op VS.

[ Voor 47% gewijzigd door YoshiBignose op 21-10-2006 12:51 ]

• Faeshaas
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:02
YoshiBignose schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 12:49:
ah kijk, een virus. dat lijkt me idd eerder het geval. alt+shift ken ik en dat maakt geen enkel verschil (ctrl+shift ook niet). heb nod32 en die vindt alleen geen virus hmmm.
Kan me niet herhinneren of hij bij mij melding gad dat hij een virus verwijderd had, maar start na de scan je computer eens opnieuw op en kijk dan of het werkt.

//edit
Nogmaals, ik spreek uit ervaring. Dit heeft niks te maken met de landsinstellingen of het toetsenbord!

[ Voor 12% gewijzigd door Faeshaas op 21-10-2006 12:52 ]

• YoshiBignose
DjRex schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 12:52:
[...]

Kan me niet herhinneren of hij bij mij melding gad dat hij een virus verwijderd had, maar start na de scan je computer eens opnieuw op en kijk dan of het werkt.

//edit
Nogmaals, ik spreek uit ervaring. Dit heeft niks te maken met de landsinstellingen of het toetsenbord!
gelukkig. dacht ook al dat ik gek werd. op mijn andere HD heb ik namelijk gewoon normale toetsen terwijl ik zelfde taal instellingen heb. jammer dat je niet weet wel virus oid dat was. maar toch bedankt _/-\o_

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

OFF -> BV dus :)
Check hier de gangbare zaken vwb. malware.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Zover ik het weet is het een keylogger, want ik weet het trucje nog om te kunnen zien of je dus een keylogger aan boord had, dan moest je dus 1x op de toets " drukken en als hij dan 2x komt dus "" terwijl je maar 1x gedrukt had dan had je dus een keylogger aan boord, maar welke keylogger het precies is weet ik niet meer zo 1 2 3.

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:36

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Verwijderd schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 10:03:
Zover ik het weet is het een keylogger, want ik weet het trucje nog om te kunnen zien of je dus een keylogger aan boord had, dan moest je dus 1x op de toets " drukken en als hij dan 2x komt dus "" terwijl je maar 1x gedrukt had dan had je dus een keylogger aan boord, maar welke keylogger het precies is weet ik niet meer zo 1 2 3.
Dat moet dan wel een hele slechte keylogger zijn. Moderne keyloggers merk je op die manier niet meer op. Oude zullen door vrijwel elke virusscanner gepakt worden.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 10:08:
[...]

Dat moet dan wel een hele slechte keylogger zijn. Moderne keyloggers merk je op die manier niet meer op. Oude zullen door vrijwel elke virusscanner gepakt worden.
Ben ik niet helemaal met je eens, vriend van mij had dit probleem ook en er was geen virusscanner die het kon vinden, maar toen heeft hij windows defender laten scannen en die vond hem en toen was het probleem over, dus mischien ook een goeie tip voor ts om niet met een virusscanner te scannen maar met een goeie spyware scanner de boel controleren.
Maar het kan natuurlijk ook wat anders zijn he, ook al denk ik van niet.
Pagina: 1