MS Office 2003: Onvoldoende vrije schijfruimte beschikbaar *

Pagina: 1
Acties:

• jerry_a
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-07 10:13
Ik wil Windows Office opnieuw installeren maar hij geeft aan dat er geen ruimte is op G terwijl ik hem op C wil installeren.

Afbeeldingslocatie: http://www.geekimages.com/pics/20061011/SNAG-0746.jpg

Office staat al geinstalleerd maar Windows Installer deed raar en toen heb ik Office met behulp van Windows install cleanup uit de installer verwijderd met de bedoeling hem opnieuw te installeren en nu kiest hij voor een schijf station als locatie. Ik heb me rot gezocht maar kan niets vinden.

hoi

• Mystery
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-09-2025
Staat je G:\ schijf binnen Windows gedefineerd als Temp drive?
Heb je tijdens de eerdere setup aangegeven dat templates van G:\ gehaald moeten worden (toen dat nog een virtuele schijf was) of iets dergelijks?

Iets meer info over die G:\ schijf ajb. Is dat de CD\DVD-rom speler waarvandaan oorspronkelijk Office geinstalleerd is. Is het een virtuele schijf waarin een Office ISO gemount was?

Je manier van repareren lijkt namelijk de boel vernaggeld te hebben en nu is de installer hoogstwaarschijnlijk op zoek naar het eerdere installatiemedium.

[ Voor 61% gewijzigd door Mystery op 23-10-2006 09:34 ]

Battle.net tag

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Kleine titeledit: typo er uit, naam van de software er in.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)