Toon posts:

afspeelknoppen op laptop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi
ik heb een halfjaar ongeveer nu een Dell laptop met 7 knoppen aan de voorkant (mute, vol-, vol+, play/pause, prev, next, stop). Het enige programma dat luistert naar die knoppen, is WMP. Beetje jammer dat WMP zo'n #(@#U$ programma is! Heb pas Foobar gedownload (geweldig!), en die luistert alleen naar die knoppen als Foobar zelf het active window is. Maar WMP doet het altijd, ook al ben ik iets heel anders aan t doen.
Weet iemand hoe ik Winamp of Foobar altijd naar die knoppen kan laten luisteren? Of die knoppen kan instellen om iets anders te doen...
mute, vol- en vol+ doen het trouwens wel altijd, dat is namelijk gewoon het Windows volume.
Draai windows XP Home en heb een Dell Inspiron 6400 MediaDirect.

Die Media Direct knop gebruik ik trouwns ook nooit. Kan ik daar ook een andere actie aan hangen?

dank
Rudie

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Waarschijnljik gaat dat gewoon niet, het werkt ook niet bij mijn Toshiba, en ik vind dat heel jammer

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• AirX
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:56

AirX

Tweak Guru

Je moet bij de Preferences van Winamp even de "Global HotKeys" enablen. Dan luistert winamp wel naar de knopjes ;). De mediadirect knop weet ik zo niet. Verder had je deze vraag beter in Dell Inspiron 6400 (E1505) deel 4. kunnen posten.

[ Voor 38% gewijzigd door AirX op 21-10-2006 11:49 ]

• Borizz
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-01 15:55
AirX schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 11:47:
Je moet bij de Preferences van Winamp even de "Global HotKeys" enablen. Dan luistert winamp wel naar de knopjes ;). De mediadirect knop weet ik zo niet. Verder had je deze vraag beter in Dell Inspiron 6400 (E1505) deel 4. kunnen posten.
Inderdaad met winamp werken deze knoppen ook perfect op deze manier, ik maak er zelf elke dag gebruik van :Y) !

If I can't fix it, it ain't broken.

Verwijderd

Topicstarter
WHIIIII Het werkt :D En nog beter, Foobar heeft het ook.
File -> Preferences -> General -> Keyboard Shortcuts en dan gewoon dat knopje induwen en global aanzetten :D
Geweldig!!
SUPER SUPER bedankt!! Hier zit ik al maanden mee te k**ten!
cheers

ps. Wist niet dat er een speciale topic was voor dell 6400 lol.. Zal volgende keer ff eerst zoeken :$