Snelste instellingen voor ABIT KT7 RAID ??

Pagina: 1
Acties:

• mjhzenden
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-02-2025

mjhzenden

... vooral stilte ...

Topicstarter
Zijn er optimale instellingen voor dit moederbord ?? of is dit altijd afhankelijk van je overige hardware ? Als iemand hier tips over heeft hoor ik dat graag :)

Mijn systeem:
Miditower 300 Watt
Abit KT7 RAID met 1.0 Ghz AMD Thundirbird Socket A
Viper V770 32 Mb TNT2 AGP
128 Mb 133 Mhz Sdram
17 Gb ATA 33 Seagate harddisk
48 speed cdrom IDE , 8 speed cdwriter Plextor IDE
Sounblaster Live 1024

Greets
MAZE

Verwijderd

Optimaal in welke zin? Om te kunnen gamen?

• mjhzenden

mjhzenden

... vooral stilte ...

Topicstarter
Ja om te gamen.... 8-)

• mjhzenden

mjhzenden

... vooral stilte ...

Topicstarter
Is het eigenlijk ook mogelijk (ik weet daar weinig van!) om een cpu over te clocken naar bv 1100 mhz terwijl het moederbord maar tot 1000 ondersteund?? Of is dit een vraag die ik zelf al beantwoord?

Verwijderd

Dan is op je videokaart na alles wel ok. Ik zou gaan voor minimaal een gef2GTS.. AGP op 4X mits drivers van je mobo het ondersteunen anders ff downen en installen. Voor de rest als je hem optimaal wil laten gamen zou ik A: meerdere videokaart drivers installen en kijken onder welke hij het beste draait..

Verwijderd

hehe nee.. je hebt nog niet zelf antwoord gegeven.. uiteraard zou het via een biosupdate (als die er voor jou mobo zijn, durf ik zo niet te zeggen) mogelijk te zijn om hem te over te clocken. Maar voor dat kleine beetje winst wat je er mee maakt zou ik het niet gokken.. het scheelt ZEKER NIET voor de prestaties van je huidige pc, want ik gok dat je Viper770 al behoorlijk op zun uiterste loopt in dit systeem...
Pagina: 1