IE 7 Final... hoe ?

Pagina: 1
Acties:

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02:09
Heb IE 7 erop .... maar hoe krijg ik in godsnaam mijn favorites in beeld bij de URL balk.

Begrijp er geen moer van.... alle settings bijlangs gelopen maar nergens kan ik een instelling vinden om mijn favorites enz zichtbaar te maken.

Iemand anders dit probleem ook ???

Ik heb alleen maar een URL balk en een google balk thats all :( ....

• Flame17
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-01 21:01

Flame17

Captur EDC 130

Je bedoeld dat je de favorieten aan de zijkant wilt hebben of dat je die optie boven in wilt hebben als map, zoals met de IE6?

Ctrl+shift+I.

Windows11 Enterprise 64 bit@SSDKingston 300, AMD Ryzen 7 5700G, Sapphire RX460 4gb, Corsair DDR4 16 gb.

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:20
Favorites zitten links onder de back-knop.

Verwijderd

Ja ik heb hem nu aan de zijkant staan....

Trouwens, sinds ik mijn laptopje gister van IE7 heb voorzien, staan bij de laatst bezochte pagina's website's van 2 jaar geleden (toen ik hem net had :? ) Supervaag ;)

• daniel_ev
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-05 00:10
Waarschijnlijk omdat je twee jaar geleden nog met IE surfte en de afgelopen tijd een andere browser hebt gebruikt :p

Toch?

• RoaDHouse
Ik kan favorites wel vinden ... maar ik wil favorites en home enz "direct" zichtbaar hebben bij het opstarten van de browser. Dus bovenin net als bij IE6.

Dit krijg ik dus niet voorelkaar..... ik heb nu alleen een adresbalk zichtbaar en de google search-bar.

Verder nada nix .... :(

Het moet toch mogelijk zijn om dit voorelkaar te krijgen ... ik schaam me dood dat het niet lukt.

Hieronder een linkje hoe ik wil hebben .. beetje vaag maar de bedoeling wordt dan wel duidelijk.

http://www.pcw.co.uk/pers...et-explorer-image-gallery

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

IE is geen OS, dus WOS -> CSA

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• s441558
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:01
heb je dan ook geen tabbladen in beeld???. Die kan je iig aanzetten in Tools--> internet options --> en dan bij Tabs. Wellicht dat dan ook die icoontjes weer tevoorschijn komen. Het is in ieder geval de "command bar" die je mist. Maar ik zie verder ook nergens een optie om die weer aan te zetten.

Nefit EnviLine IDU Monoblock E 7 E-S, Boiler 200 L, Buffervat 50L. BQQKees

• RoaDHouse
s441558 schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 13:43:
heb je dan ook geen tabbladen in beeld???. Die kan je iig aanzetten in Tools--> internet options --> en dan bij Tabs. Wellicht dat dan ook die icoontjes weer tevoorschijn komen. Het is in ieder geval de "command bar" die je mist. Maar ik zie verder ook nergens een optie om die weer aan te zetten.
Die kan je iig aanzetten in Tools--> internet options >>>>>>>> als je me kan vertellen waar TOOLS staat ben ik al een heel end. Zelfs dat kan ik niet vinden.

Nix is bijn actief in de browserbalk ... ook tools kan ik niet vinden. Als ik naar de desktop ga Icoon IE7 rechtermuistoets dan kan ik wel bepaalde settings doen maar daar houdt het op.

• dude88
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
staat de NL versie al online?

http://www.microsoft.com/...ie/downloads/default.mspx

ik vind alleen deze, maar dan staat er engels..

Verwijderd

Volgens de FP:
Vooralsnog is alleen de Engelse versie van de browser beschikbaar, maar in de eerstvolgende drie weken worden een Arabische, Finse, Franse, Duitse, Japanse en Spaanse versie gelanceerd. In januari mag vervolgens de Multi-Language User Interface verwacht worden, samen met de vijfenvijftig 'Windows XP Professional Language Interface Pack'-versies. Voor een Nederlandse versie moet men naar verwachting op 6 november aanstaande de downloadpagina's van Microsoft in de gaten houden.

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:57
dude88 schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 15:09:
staat de NL versie al online?

http://www.microsoft.com/...ie/downloads/default.mspx

ik vind alleen deze, maar dan staat er engels..
Nee, nog twee weken ofzo.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

RoaDHouse schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 13:59:
[...]

Die kan je iig aanzetten in Tools--> internet options >>>>>>>> als je me kan vertellen waar TOOLS staat ben ik al een heel end. Zelfs dat kan ik niet vinden.

Nix is bijn actief in de browserbalk ... ook tools kan ik niet vinden. Als ik naar de desktop ga Icoon IE7 rechtermuistoets dan kan ik wel bepaalde settings doen maar daar houdt het op.
Misschien zit het op een rare plek (buiten beeld) dat is in IE6 ook wel eens. Werkt <alt> + <t> ook niet? Anders zou je een beetje kunnen schuiven met de layout van je werkbalken.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Verwijderd

RoaDHouse schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 13:59:
[...]

Ik heb het zelfde , toen ik Tabs uitschakelde kwam de commands bar terug maar natuurlijk nog steeds geen tabs, Tabs weer aan geen commandbar maar ook geen tabs
Ondert File is New Tab greyed out net als edit en Save en onder Tools geen Tool Bar Options

• Athlon_2o0o
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-10-2024
Fixed. Je moet naar de Update map van de installatie dir gaan en daar nog een ander setup-bestandje runnen :)

[ Voor 162% gewijzigd door Athlon_2o0o op 21-10-2006 16:05 ]

Verwijderd

Edit: oplossing reeds gevonden.

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2006 17:24 ]

• RoaDHouse
Athlon_2o0o schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 15:48:
Fixed. Je moet naar de Update map van de installatie dir gaan en daar nog een ander setup-bestandje runnen :)
Jaaa ..... je hebt gelijk :) eindelijk :)

Verwijderd

Athlon_2o0o schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 15:48:
Welk bestandje? en heb je nu ook Tabs?

• Schonhose
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-07 08:09

Schonhose

Retro Icoon

Ik slaag er niet eens in om de final te downloaden van de site. Ik klik aan wat ik hebben wil en vervolgens gaat ie naar http://switch.atdmt.com/action/IE_7_Windows_XP_SP2_B

En dat was het dan. Meer mensen hier last van? Gebeurd zowel op FX als op IE 6.

"The thing under my bed waiting to grab my ankle isn't real. I know that, and I also know that if I'm careful to keep my foot under the covers, it will never be able to grab my ankle." - Stephen King
Quinta: 3 januari 2005

Verwijderd

Schonhose schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 19:54:
Ik slaag er niet eens in om de final te downloaden van de site. Ik klik aan wat ik hebben wil en vervolgens gaat ie naar http://switch.atdmt.com/action/IE_7_Windows_XP_SP2_B

En dat was het dan. Meer mensen hier last van? Gebeurd zowel op FX als op IE 6.
als ik jouw link open dan start er een download dus werkt prima, je kunt het natuurlijk ook van een van de torrentsites downloaden

even weer ontopic, het bestandje wat na de installatie nog gerund moet worden heet iereseticons.exe

• The Fittest
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-07-2016
Verwijderd schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 19:12:
[...]Welk bestandje? en heb je nu ook Tabs?
Ik had hetzelfde probleem. Geen toolbar en tabs als je tabbed browsing in de settings aanzette, en wel een toolbar (home, feeds, print, tools etc.), maar geen tabs ,als je tabbed browsing uitzette.

Ik ben alle .exe afgelopen in de update dir, en na het runnen van xmllitesetup.exe (hotfix for windows XP) zijn ze er nu ineens wel! Evt. wel nog een keer tabed brwosing aan en uitzetting in je settings voor ze daadwerkelijk verschijnen).

Succes!

• low_n_slow
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-07 13:49
The Fittest schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 13:15:
[...]

Ik had hetzelfde probleem. Geen toolbar en tabs als je tabbed browsing in de settings aanzette, en wel een toolbar (home, feeds, print, tools etc.), maar geen tabs ,als je tabbed browsing uitzette.

Ik ben alle .exe afgelopen in de update dir, en na het runnen van xmllitesetup.exe (hotfix for windows XP) zijn ze er nu ineens wel! Evt. wel nog een keer tabed brwosing aan en uitzetting in je settings voor ze daadwerkelijk verschijnen).

Succes!
bizar dat niet iedereen dit hoeft te doen..
ik had er overigens na deze update geen last meer van!

• Schonhose

Schonhose

Retro Icoon

Verwijderd schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 10:32:
als ik jouw link open dan start er een download dus werkt prima, je kunt het natuurlijk ook van een van de torrentsites downloaden
Bedankt, maar ik zie nog steeds geen download. Dit op een windows pc die 100% genuine is (met WGA geïnstalleerd) en helemaal up2date is.

Ik ga liever niet via de torrents downloaden, je weet immers maar nooit wat er in zit. Dan maar wachten tot 1 november wanneer deze browser automatisch via de updates wordt verspreid.

"The thing under my bed waiting to grab my ankle isn't real. I know that, and I also know that if I'm careful to keep my foot under the covers, it will never be able to grab my ankle." - Stephen King

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-06 16:44
Schonhose schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 18:55:
[...]

Bedankt, maar ik zie nog steeds geen download. Dit op een windows pc die 100% genuine is (met WGA geïnstalleerd) en helemaal up2date is.

Ik ga liever niet via de torrents downloaden, je weet immers maar nooit wat er in zit. Dan maar wachten tot 1 november wanneer deze browser automatisch via de updates wordt verspreid.
uuuhm misschien al gedacht aan http://www.microsoft.com ????
Staat meteen op de main site Download IE7 NOW 8)7

Computer says no

• Schonhose

Schonhose

Retro Icoon

Moshe85 schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 19:01:
uuuhm misschien al gedacht aan http://www.microsoft.com ????
Staat meteen op de main site Download IE7 NOW 8)7
Uuuhm, ander lees je eerst even waar het over gaat. Het gaat om die redirecting url die bij mij niets doet. En daar komt bij dat je opmerking wel iets minder neerbuigend mag.

[ Voor 8% gewijzigd door Schonhose op 23-10-2006 07:48 ]

Pagina: 1